SUPERMEDIA Interactive w ostatnich dniach zakończyła projekty internetowe dla swoich prestiżowych klientów.
W sieci jest już dostępny nowy serwis znanego producenta mebli – firmy Swarzędz S.A. Rozbudowany katalog mebli został zilustrowany licznymi fotografiami oraz opatrzony szczegółowymi informacjami wraz ze specyfikacją wymiarów produktów. Potencjalni klienci mają możliwość łatwego dotarcia do informacji teleadresowych sieci sklepów spółki za pośrednictwem interaktywnej mapy.
Z myślą o inwestorach i dziennikarzach utworzona została sekcja ‘Relacje inwestorskie’, gdzie prezentowane są informacje o wynikach finansowych i notowaniach spółki na warszawskiej GPW.
Serwis został oparty o autorski system zarządzania treścią – Content Manager, który wspiera redaktorów serwisu w aktualizacji zawartości witryny. W I kwartale 2005 witryna zostanie wzbogacona o nowe wersje językowe -angielską i rosyjską.
Miłośnicy sztuki w najlepszym wydaniu mogą już odwiedzać nową witrynę popularnego Teatru Komedia w Warszawie. Bogactwo informacji na temat gwiazd występujących na deskach żoliborskiego teatru, opisy wystawianych spektakli, galeria zdjęć i aktualny repertuar to główne elementy internetowej odsłony Teatru Komedia.
Na witrynie zamieszczono kalendarz, który przy wskazaniu kursora wyświetla tytuł spektaklu wystawianego danego dnia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.