Agencja K2 Internet S.A. ukończyła realizację trzech projektów dla liderów branży budowlanej, FMCG oraz finansowej.
W pierwszych dniach lutego, K2 uruchomiła nową witrynę korporacyjną firmy Sanitec Koło. Serwis dostępny pod adresem kolo.com.pl, to jedna z najbardziej rozbudowanych pod względem treści witryn internetowych w polskiej branży budowlanej.
Na szczególną uwagę zasługuje zintegrowany z serwisem katalog, który przejrzyście i funkcjonalnie prezentuje blisko 5000 produktów, podzielonych wg 5 marek: Albatros, Koło, Keramag, Koralle oraz Panda. Głównym celem nowej strony jest zapewnienie Internaucie komfortowego podejmowania decyzji zakupowych jeszcze przed wizytą w salonie. Od strony technologicznej, serwis kolo.com.pl został zbudowany w oparciu o system zarządzania treścią RedDot CMS.
K2 jest również autorem pomysłu oraz kreacji na nowy serwis konkursowy Coca-Cola. Konkurs wspiera aktualnie prowadzoną kampanię marketingową Coca-Cola pod hasłem 'Para Todos’ – 'Dla wszystkich i dla każdego’, której elementem są reklamy telewizyjne i kinowe oraz seria oryginalnych bilboardów umieszczonych w dziesięciu miastach. Za pomocą specjalnego panelu, Internauci mogą stworzyć własny projekt e-plakatu, który oryginalnie, a zarazem dowcipnie zobrazuje hasło 'Dla kogo Coca -Cola?’. Po wstępnej selekcji 25 najciekawszych prac, ostatecznych zwycięzców wybiorą w głosowaniu sami Internauci.
Serwis konkursowy Coca-Cola, bez wsparcia kampanii promocyjnej, zgromadził tylko w ciągu 3 dni od uruchomienia ponad 600 prac. Taki wynik świadczy o ogromnej atrakcyjności przygotowanego przez K2 pomysłu konkursowego, prezentującej go kreacji oraz perfekcyjnym zadziałaniu mechanizmów marketingu wirusowego.
Równolegle z projektami dla SANITEC Koło oraz Coca-Cola, K2 wykonała serwis produktowy dla lidera branży ubezpieczeniowej – PZU Życie S.A.
Nowa witryna działa pod adresem opiekamedyczna.pl i prezentuje ofertę ubezpieczeń zdrowotnych Opieka Medyczna.
W najbliższym czasie, strona zostanie rozbudowana o element chatu on-line oraz funkcję transakcyjną, pozwalającą na zamawianie ubezpieczenia przez Internet. Serwis, będący kolejnym projektem zrealizowanym przez K2 dla PZU Życie S.A., wykonano w oparciu o system zarządzania treścią RedDot CMS.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.