Coca-Cola

Domeny .me a nieświadomość konsumentów

Kiedy w ubiegłbym roku rozszerzenie .me stało się dostępne dla wszystkich zainteresowanych wiele osób nie słyszało o cybersquattingu – podobnie zresztą jest również i dziś. Domeny takie jak Porshe.me, Toyota.me, czy Firefox.me zostały przechwycone przez podmioty nie mające wiele wspólnego z firmami, czy produktami, do których nazwy się odnoszą. Wiele z tego typu domen zostało sprzedanych na aukcjach za grube pieniądze.

Domeny .me a nieświadomość konsumentów więcej »

14 000 bramek w Coca-Cola League

W Coca-Cola League, czyli wirtualnej lidze piłki nożnej FIFA’08 rozegrano już 3000 meczów, w których padło 14 000 bramek. Te cieszące się dużym zainteresowaniem prawdziwe igrzyska elektronicznego sportu, zorganizowane zostały dla firmy Coca-Cola Poland Services przy współpracy Electronic Sports League, Poznań Game Arena oraz agencji K2 Internet SA. Na potrzeby rozgrywek przygotowana została specjalna platforma

14 000 bramek w Coca-Cola League więcej »

UdaSie z Coca-Cola

Coca-Cola uruchomiła serwis społecznościowy UdaSie.pl. Łączy on cechy znanych formatów internetowych, takich jak blog i forum dyskusyjne. Tworzony w całości przez użytkowników (ideologia WEB 2.0) niczym magazyn pomysłów gromadzi jak zapewniają twórcy hektolitry pozytywnej energii. Coca – Cola występuje w tym projekcie jako gospodarz serwisu, stwarzający możliwości do spotykania się ludzi w obrębie podobnych zainteresowań.

UdaSie z Coca-Cola więcej »

Trzy projekty K2 dla branży FMCG

W ciągu ostatnich kilku tygodni K2 uruchomiła trzy nowe serwisy internetowe dla firm Coca-Cola, Delecta i Danone. K2 przygotowała i uruchomiła świąteczną platformę interaktywną dla firmy Coca-Cola: 'Poczuj Magię Świąt!’. Powstała ona jako wsparcie sprzedaży promocyjnej zorganizowanej z okazji świąt Bożego Narodzenia. Serwis został dostrzeżony również za granicą. W listopadzie 2005 został dodany do prestiżowego

Trzy projekty K2 dla branży FMCG więcej »

Scroll to Top