Nowe wersje serwisów przynoszą kompleksowe zmiany obejmujące szatę graficzną oraz modyfikacje wybranych funkcjonalności. Całościowe zmiany mają przyczynić się do komfortowego korzystania z nowego serwisu i usług.
Szata graficzna serwisów produktowych nawiązuje do firmowych kolorów NetArt, w obu serwisach dominuje pomarańcz. Nowe strony zostały zaprojektowane tak, aby ułatwić nawigację po nich oraz uprościć proces sprzedaży oferowanych przez NetArt usług.
„Projektując nowe serwisy chcieliśmy pokazać nowoczesne i dynamiczne oblicze naszej firmy. Jednocześnie nie zapomnieliśmy o sprzedażowej funkcji naszych serwisów, stąd obok wyraźnego ukłonu w stronę najnowszych trendów w projektowaniu stron internetowych duży nacisk położyliśmy na uproszczenie ścieżki zakupu usług NetArt.” – tłumaczy Daniel Kotyras Dyrektor ds. Marketingu i PR w NetArt.
Jak ujawnił Daniel Kotyras, w celu usprawnienia posprzedażowej obsługi Klientów NetArt, przebudowie uległ także Panel Klienta NetArt, dzięki czemu zarządzanie wykupionymi usługami oraz korzystanie z Programu Partnerskiego stało się prostsze. Ponadto z myślą o mniej doświadczonych użytkownikach internetu wprowadzono, niespotykaną jeszcze wśród konkurencyjnych serwisów, pomoc kontekstową. Oprócz tego Klienci NetArt mogą uzyskać pomoc on-line korzystając czatu internetowego.
Nowe serwisy to efekt kilkumiesięcznej pracy programistów, webmasterów, grafików, marketingu i administratorów. Naszym celem było bowiem nie tylko zmiana szaty graficznej nowego serwisu, ale przede wszystkim ułatwienie Klientom poruszania się po nim, dokonywania transakcji i administrowania usługami. Korzystając z uwag i sugestii Klientów przebudowaliśmy system tak, aby maksymalnie dostosować go do oczekiwań, a jednocześnie, aby wprowadzone zmiany umożliwiały łatwe utrzymanie i rozwijanie aplikacji” – komentuje Piotr Zembura, Dyrektor ds. Rozwoju w NetArt.
Z informacji uzyskanych od Piotra Zembury wynika, że nowy wygląd serwisów to tylko część zmian. Od podstaw został zbudowany system CRM, który teraz pozwala na obsłużenie milionów transakcji miesięcznie. Zmiana architektury systemu przyczyniła się do znacznego podniesienia jego stabilności i wydajności. Dla Klientów NetArt nie bez znaczenia jest fakt podniesienia bezpieczeństwa systemu. Dzięki większej skalowalności oraz nowej strukturze bazy danych firma może obsługiwać dużo większą liczbę klientów oraz skuteczniej utrzymywać relacje z dotychczasowymi Klientami.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.