Nowe strony nazwa.pl i serwery.pl

Nowe wersje serwisów przynoszą kompleksowe zmiany obejmujące szatę graficzną oraz modyfikacje wybranych funkcjonalności. Całościowe zmiany mają przyczynić się do komfortowego korzystania z nowego serwisu i usług.
Szata graficzna serwisów produktowych nawiązuje do firmowych kolorów NetArt, w obu serwisach dominuje pomarańcz. Nowe strony zostały zaprojektowane tak, aby ułatwić nawigację po nich oraz uprościć proces sprzedaży oferowanych przez NetArt usług.

„Projektując nowe serwisy chcieliśmy pokazać nowoczesne i dynamiczne oblicze naszej firmy. Jednocześnie nie zapomnieliśmy o sprzedażowej funkcji naszych serwisów, stąd obok wyraźnego ukłonu w stronę najnowszych trendów w projektowaniu stron internetowych duży nacisk położyliśmy na uproszczenie ścieżki zakupu usług NetArt.” – tłumaczy Daniel Kotyras Dyrektor ds. Marketingu i PR w NetArt.

Jak ujawnił Daniel Kotyras, w celu usprawnienia posprzedażowej obsługi Klientów NetArt, przebudowie uległ także Panel Klienta NetArt, dzięki czemu zarządzanie wykupionymi usługami oraz korzystanie z Programu Partnerskiego stało się prostsze. Ponadto z myślą o mniej doświadczonych użytkownikach internetu wprowadzono, niespotykaną jeszcze wśród konkurencyjnych serwisów, pomoc kontekstową. Oprócz tego Klienci NetArt mogą uzyskać pomoc on-line korzystając czatu internetowego.

Nowe serwisy to efekt kilkumiesięcznej pracy programistów, webmasterów, grafików, marketingu i administratorów. Naszym celem było bowiem nie tylko zmiana szaty graficznej nowego serwisu, ale przede wszystkim ułatwienie Klientom poruszania się po nim, dokonywania transakcji i administrowania usługami. Korzystając z uwag i sugestii Klientów przebudowaliśmy system tak, aby maksymalnie dostosować go do oczekiwań, a jednocześnie, aby wprowadzone zmiany umożliwiały łatwe utrzymanie i rozwijanie aplikacji” – komentuje Piotr Zembura, Dyrektor ds. Rozwoju w NetArt.

Z informacji uzyskanych od Piotra Zembury wynika, że nowy wygląd serwisów to tylko część zmian. Od podstaw został zbudowany system CRM, który teraz pozwala na obsłużenie milionów transakcji miesięcznie. Zmiana architektury systemu przyczyniła się do znacznego podniesienia jego stabilności i wydajności. Dla Klientów NetArt nie bez znaczenia jest fakt podniesienia bezpieczeństwa systemu. Dzięki większej skalowalności oraz nowej strukturze bazy danych firma może obsługiwać dużo większą liczbę klientów oraz skuteczniej utrzymywać relacje z dotychczasowymi Klientami.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top