Sieć afiliacyjna Afilo powiększyła zespół o trzy nowe osoby. Dwie z nich wzmocniły Dział Affiliate odpowiadający za współpracę z witrynami, a trzecia dołączyła do działu technicznego.
Anna Saramak oraz Sylwia Chmielewska rozpoczęły pracę w dziale Affiliate, obydwie jako Junior Affiliate Specialist. Odpowiadają za współpracę z witrynami, które biorą udział w programach reklamowych prowadzonych przez Afilo i wsparcie tychże witryn w zakresie działań reklamowych. Będą też poszukiwać nowych serwisów, które mogłyby przyłączyć się do sieci partnerskiej.
Trzecią nową osobą w Afilo jest Paweł Klaus, który dołączył do działu technicznego jako programista. Wcześniej pracował w giełdowej spółce Point Group na takim samym stanowisku. Głównym zadaniem Pawła Klausa będzie projektowanie i przygotowanie aplikacji wspomagających zarządzanie i prowadzenie kampanii reklamowych.
„Sieć Wydawców rośnie dynamicznie i obliczam, że do końca roku będziemy mogli pochwalić się bardzo znacznym zasięgiem, co z pewnością przełoży się na zmaksymalizowanie zysku ze sprzedaży powierzchni reklamowej Wydawców.” – mówi Piotr Winiarz, Affiliate Director.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.