Departament Marketingu Sportowego Sport24.pl poszerza swoje portfolio usług o działania z zakresu marketingu mobilnego.
Spółka Sport24.pl należąca do Platformy Mediowej Point Group rozwija gamę swoich usług. Od marca rozszerzyła ofertę o działania z zakresu marketingu mobilnego oraz bluetooth marketingu. „Tego typu działania od dawna doskonale sprawdzają się podczas największych wydarzeń sportowych czy na największych obiektach sportowych” – mówi Jerzy Staruchowicz, PR Manager Projektów Sportowych w Sport24.pl. „Polska stoi w obliczu dużych imprez sportowych, takich jak Eurobasket 2009 czy EURO 2012. Działania związane z technologiami mobilnymi są po prostu wyjściem naprzeciw oczekiwaniom kibiców, ale również okazją dla podmiotów sportowych czy miast, aby skutecznie, tanio i w atrakcyjny sposób się promować” – dodaje Staruchowicz. – „Zalet tego typu działań jest ogromnie dużo – począwszy od profilowania treści poprzez dowolne konfigurowanie zasięgu kampanii aż po możliwość zbierania danych o użytkownikach telefonów. Największym atutem jest ich elastyczność, szybkość dotarcia z komunikatem i bardzo niskie koszty w porównaniu z klasycznymi działaniami marketingowymi.”
Wprowadzone przez DMS Sport24.pl działania pozwalają podmiotom zainteresowanym promocją na prowadzenie szeroko zakrojonych kampanii marketingowych z wykorzystaniem telefonii komórkowej –
sms – owych czy mms – owych, ale także konkursowych. Duże możliwości daje też bluetooth – począwszy od kampanii informacyjnych poprzez profilowanie kampanii marketingowych po wykorzystanie modułu bluetooth w działaniach CRM – zarówno jeśli chodzi o promocję miast jak i wydarzeń sportowych.
Staruchowicz wyjaśnia: „Kibic po wejściu na stadion lub halę sportową otrzymuje na telefon komórkowy program meczu, skład swojej drużyny oraz kontent reklamowy od sponsora. W przerwie dostaje informację, że został wylosowany do udziału w konkursie. A kiedy chce coś zjeść, dostaje informacje o ofercie gastronomicznej. Tak dzieje się m.in. na stadionach angielskich. Tak może być również w Polsce” – dodaje. – „Ale bluetooth marketing ma zastosowanie nie tylko przy okazji wydarzeń sportowych. To rewolucja w promocji miast i regionów. Przedmiotem działania mogą być informacje o zabytkach, modnych miejscach, najważniejszych imprezach miejskich oraz wiele innych – w zależności od potrzeb miasta. Co najważniejsze, dzięki takim działaniom doskonale wiemy, że odpowiedni komunikat trafi bezpośrednio do zainteresowanej osoby” – kończy Staruchowicz.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.