Power Media zaprezentowała nową wersję systemu księgowości internetowej ifirma.pl, która umożliwia przedsiębiorcom optymalizację kosztów obsługi księgowej i prowadzenia działalności. Zaprezentowano również serwis CafeBiz.pl, który ma być centrum informacji dla młodych przedsiębiorców, oraz miejscem do budowania społeczności użytkowników systemu ifirma.pl.
Oprócz nowej szaty graficznej serwisu ifirma.pl rozbudowano jego funkcjonalności – zwiększono liczbę możliwych do wykonania operacji oraz wprowadzono modyfikacje związane z poprawą wygody użytkowników. Rozbudowana została sekcja przychodów, która umożliwia teraz wygodne rozliczanie m.in. sprzedaży wysyłkowej. – Liczba użytkowników korzystających z platformy ifirma.pl rośnie bardzo dynamicznie i cały czas prowadzimy pracę nad nowymi ciekawymi funkcjonalnościami. – mówi Andrzej Parszuto, Wiceprezes Power Media.
Ifirma.pl to serwis księgowości internetowej stworzony z myślą o małych przedsiębiorcach. Przy tworzeniu serwisu współpracują specjaliści z dziedziny informatyki i księgowości, tak by podążał za nieustannie zmieniającymi się przepisami prawa. Platforma ifirma.pl pozwala użytkownikom samodzielnie prowadzić księgowość firmy za pośrednictwem Internetu umożliwiając automatyczne prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów oraz dokumentacji firmy w zakresie m.in. ewidencji sprzedaży, kosztów oraz podatku VAT. Dzięki niemu istnieje także możliwość generowania deklaracji dla Urzędów Skarbowych i ZUS.
W celu integracji użytkowników platformy ifirma.pl uruchomiony został również serwis CafeBiz.pl poświęcony prowadzeniu firmy i innowacjom w biznesie. Skierowany jest on przede wszystkim do właścicieli małych i średnich firm oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. Serwis umożliwia użytkownikom dyskusję, nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz promocję prowadzonych przez nich firm. Serwis przygotowany został przez firmę Benhauer.
Odsłonie nowego serwisu ifirma.pl towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Zmień księgową na Internetową” obejmująca TVN24, 3 Program PR, RMF FM, Newsweek, Przekrój, Politykę, Rzeczpospolitą, Gazetę Wyborczą, Dziennik, Gazetę Prawną i Puls Biznesu. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie skierowana głównie do użytkowników serwisów ekonomicznych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.