Portal biurowy Nowebiuro.pl zanotował 40% wzrost oglądalności w ciągu ostatnich 3 miesięcy, po wprowadzeniu kolejnych wyspecjalizowanych działów.
Serwis Nowebiuro.pl cały czas się rozwija. Na początku lutego 2006 roku wprowadzono pasaż handlowy z ofertą czołowych sklepów internetowych. W marcu rozpoczął działanie ogólnopolski katalog firm związanych z zaopatrzeniem biura. W czerwcu wystartował także serwis informacyjny, na którego stronach publikowane są materiały poradnikowe, artykuły specjalistyczne i opisy rozwiązań oraz informacje o nowościach rynkowych. W najbliższym czasie wprowadzone zostaną kolejne działy.
„Widać, że zmierzamy w dobrym kierunku, a realizowane przez nas działania spotykają się z uznaniem użytkowników. Chcemy dostarczać im rozwiązań ułatwiających codzienną pracę i będziemy wciąż zaskakiwać ich nowymi pomysłami” – twierdzi manager portalu Krzysztof Król. „Aktualnie myślimy o modyfikacji strony głównej portalu, dzięki czemu nawigacja po serwisie stanie się jeszcze prostsza i bardziej przyjazna, a znalezienie poszukiwanych informacji zajmie mniej czasu i odbywać się będzie w sposób bardziej intuicyjny.”
Nowebiuro.pl to dostarczający informacji na temat funkcjonowania nowoczesnego biura. Skierowany jest przede wszystkim do osób decyzyjnych odpowiadających za zaopatrzenie i organizację biura. Korzystają z niego właściciele firm, menedżerowie, kierownicy administracyjni oraz pracownicy poszukujący kompetentnej i aktualnej informacji na temat działania biura.
Portal jest podmiotem należącym do firmy PPH Surfland z Wrocławia, która do czerwca 2006 roku była większościowym udziałowcem jednego z największych polskich portali finansowych Money.pl.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.