Agencja interaktywna Janmedia poinformowała o pozyskaniu nowych partnerów. Lista obecnych partnerów rozszerzyła się o Sun Microsystems oraz GeoTrust.
Współpraca z Sun umożliwi jeszcze bardziej dynamiczny rozwój autorskiej platformy Rainforest – systemu na bazie, którego Janmedia wdraża aplikacje on-line. Już dziś umożliwia on tworzenie rozwiązań portalowych, biznesowych i eLearning. Współpraca z twórcami języka Java ma zapewnić dalszy rozwój
oprogramowania.
'Platforma Rainforest łączy w sobie implementację najnowszych technologii, rozwijanych pod auspicjami Sun Microsystems w ramach Java Community Process, z doświadczeniem naszych programistów w tworzeniu
aplikacji on-line. Dzięki ściślejszej współpracy z firmą Sun możemy już teraz rozwijać Platformę Rainforest w kierunkach, które staną się obowiązującymi
standardami w przyszłości. W rozwijaniu Platformy wykorzystujemy również komponenty dostępne na
zasadach Open Source. Wierzymy, że ten typ oprogramowania ma solidne podstawy biznesowe do rozwoju i konkurencji z oprogramowaniem zamkniętym.’ – mówi Filip Wośko, dyrektor IT i architekt platformy Rainforest.
Firma zapowiada również promocję swych rozwiązań dla polskich klientów.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.