Zanox w ostatnim kwartale powiększył swój zespół aż o 10 pracowników.
Nasza nowa strategia działania „Straight to Performance” sprawdza się znakomicie, a jednym z jej efektów jest powiększenie zespołu. Proces rekrutacyjny nadal trwa i ciągle poszukujemy nowych pracowników, którzy wzmocnią nasz oddział – mówi Jakub Maj, Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej w zanox.
Do zespołu zanox w Polsce dołączyło aż 10 nowych pracowników, w tym:
- Sebastian Świderski, Head of Account Management, odpowiedzialny jest za obsługę i rozwijanie współpracy z klientami firmy w Europie Środkowej i Wschodniej. Przez ostatnie 4,5 roku pracował dla portalu Money.pl na stanowisku E-Commerce & Sales Manager, a wcześniej przez ponad 6,5 lat w centrali LUKAS Banku;
- Natalia Koc, Key Account Manager Agency odpowiada za obsługę rynku agencyjnego. Wcześniej była Account Managerem w BusinessClick;
- Krzysztof Silarow, Head of Sales Operations czuwa nad prawidłowym przebiegiem procesów w zanox oraz planowaniem i realizacją projektów. Doświadczenie zdobywał w sieci afiliacyjnej Online Media Group, gdzie był Project Managerem odpowiedzialnym za projekty dla kluczowych klientów;
Rozwój firmy zanox na polskim rynku związany jest także z pozyskaniem nowych klientów. Do grona reklamodawców zanox w ostatnim okresie dołączyli: Groupon, UPC Polska, Inteligo, Douglas, Deallx, ASOS, Fastdeal. – Aktualnie prowadzimy rozmowy z kolejnymi klientami i widzimy bardzo duży wzrost zainteresowania modelem rozliczeń „płać za efekt” – dodaje Jakub Maj.
Wpisy promowane
- Integracja danych z różnych źródeł jako klucz do sukcesu e-commerceW dzisiejszym świecie e-commerce dane stanowią jedno z najważniejszych aktywów biznesowych. Firmy zbierają informacje z różnych źródeł – od systemów ...
- Kiedy warto zacząć inwestować – najlepszy moment na wejście na giełdęInwestowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na budowanie długoterminowego majątku. W dobie rosnącej świadomości finansowej coraz więcej osób zastanawia się, ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.