Zanox w ostatnim kwartale powiększył swój zespół aż o 10 pracowników.
Nasza nowa strategia działania „Straight to Performance” sprawdza się znakomicie, a jednym z jej efektów jest powiększenie zespołu. Proces rekrutacyjny nadal trwa i ciągle poszukujemy nowych pracowników, którzy wzmocnią nasz oddział – mówi Jakub Maj, Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej w zanox.
Do zespołu zanox w Polsce dołączyło aż 10 nowych pracowników, w tym:
- Sebastian Świderski, Head of Account Management, odpowiedzialny jest za obsługę i rozwijanie współpracy z klientami firmy w Europie Środkowej i Wschodniej. Przez ostatnie 4,5 roku pracował dla portalu Money.pl na stanowisku E-Commerce & Sales Manager, a wcześniej przez ponad 6,5 lat w centrali LUKAS Banku;
- Natalia Koc, Key Account Manager Agency odpowiada za obsługę rynku agencyjnego. Wcześniej była Account Managerem w BusinessClick;
- Krzysztof Silarow, Head of Sales Operations czuwa nad prawidłowym przebiegiem procesów w zanox oraz planowaniem i realizacją projektów. Doświadczenie zdobywał w sieci afiliacyjnej Online Media Group, gdzie był Project Managerem odpowiedzialnym za projekty dla kluczowych klientów;
Rozwój firmy zanox na polskim rynku związany jest także z pozyskaniem nowych klientów. Do grona reklamodawców zanox w ostatnim okresie dołączyli: Groupon, UPC Polska, Inteligo, Douglas, Deallx, ASOS, Fastdeal. – Aktualnie prowadzimy rozmowy z kolejnymi klientami i widzimy bardzo duży wzrost zainteresowania modelem rozliczeń „płać za efekt” – dodaje Jakub Maj.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.