W dniu 28 marca 2011 roku rozpoczął się proces oferty prywatnej akcji serii B spółki Nowoczesna Firma S.A. – największego polskiego portalu usług B2B oraz medium wiedzy dla biznesu.
W ramach oferty wybrani Inwestorzy będą mogli objąć do 2 775 000 akcji co da im kontrolę nad 20% kapitału zakładowego spółki. Nowoczesna Firma S.A. zamierza w ten sposób pozyskać blisko 5 mln zł na sfinansowanie projektów związanych z rozwojem zasięgu i kontentu portalu, budowy aplikacji e-commerce’owych oraz produkcji specjalistycznego software’u do badań marketingowych oraz użyteczności w modelu SaaS.
W najbliższych dniach będzie można zapoznać się z profilem działalności spółki, wynikami finansowymi oraz strategią rozwoju na lata 2011 – 2016 podczas spotkania on line z wykorzystaniem webcastu w dniach 15 kwietnia i 20 kwietnia. Rejestracja na stronie www.firma.nf.pl.
„Nowoczesna Firma S.A. to spółka branży ICT – innowacyjne medium wiedzy dla biznesu, działające na trenie całej Polski w oparciu o Internet – portal biznesowy www.nf.pl; multimedialną telewizję kadry.tv, wydawnictwa drukowane, organizację kongresów i seminariów. Spółka istnieje już 6 lat, ma silną pozycję na rynku. Promujemy nowoczesne metody zarządzania i jest to wiedza z której korzysta obecnie ponad 1 200 000 osób miesięcznie, co stawia nas w pierwszej piątce serwisów biznesowych w Polsce. Obsługujemy rynek wiedzy dla biznesu, ponad 5 000 dostawców usług profesjonalnych stale współpracuje z nami celem promocji oferowanych rozwiązań oraz edukacji klientów. Wykorzystujemy różne formy kontaktu i to nas wyróżnia. Osiągnięty efekt synergii kanałów komunikacji marketingowej skutecznie działa na rzecz naszych klientów. dlatego jesteśmy liderem na rynku sprzedaży usług profesjonalnych – wyjaśnia przewodniczący rady nadzorczej spółki Ireneusz Tomczak. „Wierzymy w dalszy rozwój komunikacji on-line i stworzenie nowych możliwości wykorzystania sieci do celów biznesowych. Stąd plany inwestycji w stworzenie innowacyjnego rozwiązania e commerce dla nowych kategorii tj. wiedza w postaci szkoleń, multimediów, webcastów, testów, badań. Aby pomóc naszym partnerom w przenoszeniu swoich usług do środowiska on-line i ich realizacji z wykorzystaniem nowych mediów prowadzimy prace rozwojowe nad powstaniem aplikacji SaaS wspomagających ich powstawanie.” – dodaje.
Spółka będzie pierwszym reprezentantem sub-sektora B2B/e-commerce (wg. klasyfikacji serwisu Bloomberg) na rynku NewConncet oraz trzecią spółka sektora media która zadebiutuje na tym rynku w 2011 roku. Emisja jest planowa do pierwszych dni maja 2011 roku.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.