Dla osób zainteresowanych nowościami i promocjami w sklepach internetowych Ceneo przygotowało nową funkcjonalność. Zakładki: nowości, hity i promocje mają wskazywać użytkownikowi, jakie są najnowsze produkty w danej kategorii a także, które produkty można dostać w okazyjnej cenie. Dodatkowo Ceneo umożliwił także otrzymywanie wybranych przez użytkowników informacji w postaci subskrypcji RSS lub cotygodniowego newslettera.
Ceneo jako pierwsza porównywarka cen udostępniła taką funkcję. Zmiana wprowadzona przez portal ma ułatwić użytkownikom znalezienie najnowszych produktów, ciekawych promocji oraz artykułów cieszących się największym zainteresowaniem. Ustawienie powiadomień w postaci kanału RSS wymaga od użytkownika dosłownie dwóch kliknięć. Równie proste jest zapisanie się na otrzymywanie informacji mailem – dane, które musimy uzupełnić w formularzu to jedynie adres e-mail
Nową funkcję stworzyliśmy w odpowiedzi na oczekiwania naszych użytkowników, którzy chcą być informowani o atrakcyjnych ofertach. W tej chwili uruchomiliśmy tego typu opcję w kilku pojedynczych kategoriach – między innymi w części książek. Być może z czasem nowe rozwiązanie wprowadzimy na całym Ceneo. – mówi Anna Jasińska, Starszy Specjalista ds. Marketingu w Ceneo.
Opcja jest już dostępna w serwisie – zainteresowani mogą już śledzić aktualności na rynku – na stronach Ceneo lub w postaci zasubskrybowanych wiadomości.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.