Nowe funkcje serwisu transakcyjnego Inteligo umożliwiają klientom swobodne zarządzanie wszystkimi kanałami dostępu do konta: WWW, WAP i poprzez automatyczny serwis telefoniczny.
Dzięki nowym funkcjom serwisu, posiadacz konta Inteligo może samodzielnie aktywować lub blokować dostęp, a także zmieniać oraz nadawać hasła do poszczególnych kanałów dostępu do swojego konta.
Kanały dostępu mogą mieć status: aktywny, zablokowany lub tymczasowy. Status tymczasowy pojawia się w momencie, gdy posiadacz konta nadał hasło tymczasowe i nie zmienił go na hasło stałe.
W sekcji “Kanały dostępu” klient znajdzie też dokładną informację o ostatnim udanym lub nieudanym logowaniu do każdego z serwisów Inteligo. Ta funkcja umożliwia śledzenie, czy ktoś niepowołany nie próbuje korzystać z konta.
Konto w banku “
http://m2m.e-biznes.pl
Wpisy promowane
- Jakie istnieją metody wyceny przedsiębiorstw?Wycena firmy to niełatwe zadanie. Jest to zawsze praca, która wymaga dokładnego przyjrzenia się nie tylko wynikom finansowym przedsiębiorstwa, jego ...
- Ubezpieczenie mieszkania od zalania na UrsynowieNajczęstszym zagrożeniem jest zalanie dobytku na skutek usterki, z winy sąsiada lub zaniedbania zarządcy nieruchomości.
Wydarzenia
Mobile Trends Conference
04.03.2021 - 05.03.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.