Internetowa porównywarka cen Okazje.info wprowadziła dla współpracujących sklepów zaawansowany mechanizm licytacji stawki CPC. Sprzedawcy mają możliwość ustalania stawek w zależności od przyjętej strategii marketingowej, by lepiej kontrolować pozycjonowanie swoich ofert w porównywarce.
– Nowe rozwiązanie pozwoli sklepom bardziej efektywnie zarządzać promocją ofert i monitorować ich pozycję na tle konkurencji. W ramach projektu „Strategie CPC”wdrożyliśmy także nowy, bardziej intuicyjny panel dla sklepów – mówi Wojciech Karwowski z Okazje.info.
Jednak odczuwalne zmiany przy korzystaniu z Okazje.info zauważą nie tylko sklepy. Dzięki pracy działu IT oraz zakupowi nowego sprzętu, wydajność i szybkość serwisu zwiększyła się w ciągu ostatnich miesięcy o 30 %. W ciągu pół roku Okazje.info rozrosły się też o 100 nowych kategorii, między innymi o technologiczne hity – telewizory 3d oraz monitory i telewizory LED. Na stronach wszystkich kategorii pojawiły się też zakładki „Najnowsze” prezentujące najnowsze produkty dostępne w sklepach.
Plany Okazje.info na czwarty kwartał 2010 roku obejmują intensywne prace nad redesignem i usability serwisu oraz dalsze rozwijanie oferty dla sklepów. Pod patronatem porównywarki powstaną też nowe projekty ecommerce.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.