Od 8 sierpnia dostępny jest alternatywny sposób uzyskiwania korzyści z udziału w Programie Partnerskim Allegro.pl. Każdy Partner serwisu aukcyjnego może otrzymać 2% od wartości zakupów, dokonanych przez osobę, która zarejestruje się po wizycie na jego stronie WWW.
Każdy Partner ma możliwość dokonania jednorazowego wyboru: pozostaje przy dotyczasowym systemie (0,10 zł na kliknięcie + 10% od wpłat poleconych Sprzedających) albo przechodzi na nowy (2% od zakupów, bez opłat za kliknięcie) bez możliwości wycofania decyzji.
Kolejna nowość to możliwość zastosowania (oprócz dostępnych dotychczas bannerów reklamowych) paneli wyszukiwarki, dzięki którym odwiedzający współpracujący z Allegro serwis będzie mógł łatwo wyświetlić listę interesujących go przedmiotów wystawionych w danym momencie na Allegro.pl. Panel wyszukiwarki to szansa na uatrakcyjnienie takiej witryny. Może on też okazać się narzędziem skuteczniejszym niż banner reklamowy.
Program Partnerski, który umożliwia właścicielom stron WWW zarabiać na promowaniu serwisu aukcyjnego, działa w Allegro od kilkunastu miesięcy. W tym czasie, dzięki współpracy z Partnerami, społeczność Allegro powiększyła się o niemal 100 tysięcy Użytkowników.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.