Nowości z Optimusa: OPTIbook i OPTIpad

Opublikowano: 3 września 2004. Kategoria: Rynek.

OPTIbook M600 15'' SXGA+ to pierwszy notebook z matrycą SXGA+ w ofercie nowosądeckiej spółki. Notebook komunikuje się przez sieć bezprzewodową, kartę sieciową i modem. Nieprzerwaną pracę sprzętu przez 5 godzin umożliwia pojemna bateria litowo-jonowa. Waga nowego OPTIbooka M600 wynosi 2,9 kg.

Notebook pracuje z procesorami Intel Pentium® M w technologii Dothan (2MB cache). Posiada ponadto niespotykane dla technologii Centrino połączenie wszystkich interfejsów – zawiera porty LPT, COM, 2xPCMCIA oraz FDD z opcją wymiany na uniwersalny czytnik kart pamięci.

Od początku lipca dostępna jest także wzbogacona wersja OPTIbooka panoramicznego M600 15,4'' z grafiką ATI M-11 128MB DDR (odpowiednik Radeon 9700) oraz z nagrywarką DVD. OPTIMUS wkrótce wprowadzi również model OPTIbook M600 15'' ze standardową matrycą, który w porównaniu do modelu z matrycą SXGA+ będzie wyróżniał się atrakcyjną ceną.

OPTIpad 300 – podstawowy model komputera kieszonkowego firmy Optimus i jedno z najmniejszych urządzeń tego typu w Polsce. Komfort korzystania z komputera bez dostępu do stałego źródła zasilania do 10 godzin zapewnia pojemny akumulator. OPTIpad 300 jest wyposażony w wyraźny, dotykowy, kolorowy wyświetlacz pochłaniający zewnętrzne światło. Przenoszenie i wymiana plików z innymi urządzeniami są ułatwione dzięki portowi SD/MMC. Dzięki korzystaniu z kieszonkowych wersji powszechnie znanych aplikacji, takich jak Microsoft Outlook, Word i Excel, użytkownik ma stały dostęp do informacji osobistych, którymi może zarządzać np. w podróży. OPTIpad 300 daje także możliwość odtwarzania w dowolnej chwili plików muzycznych MP3 i WMA, oglądania filmów wideo w formacie Windows Media, a także korzystania z gier.

http://www.optimus.pl

Sylwester KozakNowości z Optimusa: OPTIbook i OPTIpad

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.