W ramach wdrażania założeń Narodowego Celu Wskaźnikowego w zakresie biopaliw PKN ORLEN uruchomił nową, informacyjną stronę internetową dotyczącą tematyki biopaliw.
PKN ORLEN uruchomił stronę internetową, której zadaniem jest przybliżenie tematyki biopaliw. Dostępna jest ona pod adresami: www.e-biopaliwa.pl oraz www.e-bioester.pl. Poza ciekawostkami dotyczącymi historii biopaliw w Polsce i zaangażowania Koncernu w ich produkcję, internauci znajdą praktyczne informacje na temat rodzajów biopaliw oraz technologii towarzyszących ich wytwarzaniu.
Odbiorcy detaliczni mogą zapoznać się z listą producentów określonych marek aut, które mogą pracować z wykorzystaniem biopaliw, a także mapę 60 stacji BLISKA oferujących wśród swych produktów Bioester. Listy stacji i danych teleadresowych będą na bieżąco uzupełniane, zgodnie z wdrażaniem do sprzedaży kolejnych obiektów sieci i infrastruktury magazynowej.
Praktyczny BIOsłowniczek wyjaśnia zawiłe pojęcia, a w zakładkach FAQ oraz FAQ BIOester zamieszczono odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane biopaliwami w Polsce, na świecie czy też dotyczącymi tego obszaru regulacjami prawnymi.
Ciekawostką portalu jest BIOkalkulator pozwalający wyliczyć stopień ograniczenia emisji CO2 w wyniku zużycia 1 litra bioestru czy ilość rzepaku potrzebną do wyprodukowania jednostki biopaliwa. Pomoże to zobrazować walory ekologiczne korzystania z biopaliw jak i pokazać znaczenie zastosowania tego typu paliwa dla rozwoju rolnictwa.
Nowe strony internetowe skierowane są również do odbiorców hurtowych. Współpracę z Koncernem mogą oni podjąć poprzez Regionalne Biura Handlu Hurtowego zlokalizowane w pięciu centrach na terenie kraju. Ich adresy dostępne są w zakładkach dotyczących kontaktów handlowych.
PKN ORLEN wprowadził do oferty produktowej biopaliwa i paliwa tradycyjne z biokomponentami ze względu na troskę o środowisko naturalne oraz nowe uwarunkowania prawne, wynikające z regulacji i wskazań Unii Europejskiej.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.