Kalina Wyszyńska została Brand Managerem serwisów rekrutacyjnych w Pionie Internet Agory. Będzie odpowiedzialna za zwiększanie zasięgu, reklamę i realizację strategii marketingowej platformy kariery GazetaPraca.pl oraz innych serwisów rekrutacyjnych takich jak: Jobspot.pl, Polishworkers.pl, Pracownicy.it i MetroPraca.pl. Brand Manager serwisów rekrutacyjnych to nowe stanowisko w strukturach Pionu Internet Agory.
Kalina Wyszyńska jest związana z Agorą od 2001 roku. Najpierw pracowała w biurze administracji. Następnie, w 2003 roku, przeszła do działu Targi. W 2004 została zatrudniona jako specjalista ds. promocji w dziale promocji ogłoszeniowej Gazety Wyborczej. Do Gazeta.pl Kalina trafiła w lipcu 2006 roku. Zajęła wtedy stanowisko specjalisty ds. promocji. Już w styczniu 2007 awansowała na stanowisko starszego specjalisty ds. barterów mediowych, a w październiku została Brand Managerem wszystkich serwisów rekrutacyjnych należących do Agory, w tym największego – GazetaPraca.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.