Portal Gazeta.pl wprowadza nowy cennik usług reklamowych. Zmianie uległa struktura cennika oraz wycena reklam. Cennik został znacznie uproszczony, dzięki czemu stał się bardziej przejrzysty. Zostały do niego również wprowadzone nowe formy reklamowe, które nie występowały poprzednio jak np. scroller na dole strony, czy rozwijana belka reklamowa.
W nowym cenniku niewielką podwyżką – od 12,50% do 16,80% – objęto reklamy emitowane na pierwszej stronie portalu Gazeta.pl, serwisach informacyjnych oraz gospodarczych.
Znaczna część cen reklam w portalu Gazeta.pl zostaje obniżona. Największa obniżka – 77% dotyczy serwisów Poczta, Czat, Usenet, Szukaj Katalog, Eksperci.
Tańsze o 25% stały się reklamy na serwisach miejskich. O 20% tanieją reklamy m.in. na serwisach Nauka, Kultura, Blogi, Cafe Gazeta. Ceny reklam na wortalach zostały obniżone o 5,9%.
– Dzięki wprowadzonej zmianie została poszerzona nasza oferta reklamowa, a sam cennik stal się bardziej zrozumiały i przejrzysty dla klientów. Poza zmianą wyglądu jedną z najważniejszych zmian jest też wyodrębnienie osobnej grupy serwisów dotyczących wiadomości – mówi Benita Jakubowska, dyrektor sprzedaży w portalu Gazeta.pl.
Nowa grupa cennikowa – Wiadomości składa się z działów: wiadomości, kraj świat, sport, wyborcza. Natomiast do kategorii cennikowej Wortale włączono działy: co jest grane, muzyka, film i czasopisma. Dział gospodarczy został poszerzony o serwis unia europejska.
Nowy cennik obowiązuje od 1 listopada.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.