Dagmara Strzębicka została dyrektorem działu strategii w agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska.
– Bardzo cieszymy się, że Dagmara dołączyła do naszego zespołu. W przeszłości przeprowadziliśmy razem wiele projektów strategicznych i reklamowych zakończonych dużym sukcesem. Strategia jest jej pasją, dlatego głęboko wierzę, że będzie ją realizować wspólnie ze swoim nowym zespołem – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner TEQUILA\Polska.
Dla Dagmary objęcie nowego stanowiska to powrót do TEQUILA\Polska. W latach 2003 – 2004 pracowała w agencji jako copywriter.
Dagmara Strzębicka jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Z branżą reklamową związana jest zawodowo blisko 10 lat. Karierę rozpoczynała w Krakowskim Biurze Festiwalowym jako członek zespołu producenckiego. Następnie realizowała projekty m.in. dla Grant Thorton Frąckowiak, Aviva/Commercial Union, Bauer, mBank i Uniwersytetu Warszawskiego. Jest laureatką wielu branżowych nagród, m.in. Klubu Twórców Reklamy – „KTR”.
Przed przejściem do TEQUILA\Polska zajmowała stanowisko Strategy Director w interaktywnej grupie NETIZENS oraz Managing Partner
w agencji Tomorrow.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.