Dagmara Strzębicka została dyrektorem działu strategii w agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska.
– Bardzo cieszymy się, że Dagmara dołączyła do naszego zespołu. W przeszłości przeprowadziliśmy razem wiele projektów strategicznych i reklamowych zakończonych dużym sukcesem. Strategia jest jej pasją, dlatego głęboko wierzę, że będzie ją realizować wspólnie ze swoim nowym zespołem – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner TEQUILA\Polska.
Dla Dagmary objęcie nowego stanowiska to powrót do TEQUILA\Polska. W latach 2003 – 2004 pracowała w agencji jako copywriter.
Dagmara Strzębicka jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Z branżą reklamową związana jest zawodowo blisko 10 lat. Karierę rozpoczynała w Krakowskim Biurze Festiwalowym jako członek zespołu producenckiego. Następnie realizowała projekty m.in. dla Grant Thorton Frąckowiak, Aviva/Commercial Union, Bauer, mBank i Uniwersytetu Warszawskiego. Jest laureatką wielu branżowych nagród, m.in. Klubu Twórców Reklamy – „KTR”.
Przed przejściem do TEQUILA\Polska zajmowała stanowisko Strategy Director w interaktywnej grupie NETIZENS oraz Managing Partner
w agencji Tomorrow.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.