Jakub Maj – ekspert marketingu efektywnościowego oraz założyciel agencji e-Next.pl – obejmie nowo utworzone stanowisko Dyrektora Regionalnego ds. Sprzedaży w zanox.
Zanox pozyskał do swojej kadry menadżerskiej Jakuba Maja. Wcześniej 32-letni Maj zatrudniony był w OMG – ogólnoeuropejskiej sieci afiliacyjnej. Jako Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży będzie odpowiedzialny za stworzenie strategii rynkowej na podlegających mu rynkach Europy Centralnej i Wschodniej oraz koordynowanie sprzedaży i obsługi klientów. Działania nowego szefa mają się skupić na wzmocnieniu istniejących działań sprzedażowych, pozyskaniu nowych reklamodawców, wydawców oraz budowaniu relacji z agencjami reklamowymi.
– Jestem szczególnie zadowolony z faktu , że będę miał okazję przyczynić się do rozwoju sprzedaży właśnie w tym regionie Europy. Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie i jednocześnie wielkie wyzwanie – mówi Jakub Maj.
Jakub Maj na początku 2000 roku założył agencję „e-Next” zajmującą się marketingiem internetowym, następnie przez kolejne lata pełnił w niej funkcję dyrektora zarządzającego. Przed transferem do zanox, zarządzał także polskim odziałem w OMG.
– Zatrudniając Jakuba zyskaliśmy świetnego specjalistę. Oprócz znakomitych kontaktów, wniesie on do korporacji powiew przedsiębiorczego myślenia – mówi Alexander Kudlich, Dyrektor Zarządzający w regionie Europy Centralnej i Wschodniej oraz Azji i Pacyfiku w zanox. – Jest on bez wątpienia najlepszym wyborem, jakiego mogliśmy dokonać biorąc pod uwagę dalszy rozwój zanox na kluczowych rynkach – dodaje Kudlich.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.