Jakub Maj – ekspert marketingu efektywnościowego oraz założyciel agencji e-Next.pl – obejmie nowo utworzone stanowisko Dyrektora Regionalnego ds. Sprzedaży w zanox.
Zanox pozyskał do swojej kadry menadżerskiej Jakuba Maja. Wcześniej 32-letni Maj zatrudniony był w OMG – ogólnoeuropejskiej sieci afiliacyjnej. Jako Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży będzie odpowiedzialny za stworzenie strategii rynkowej na podlegających mu rynkach Europy Centralnej i Wschodniej oraz koordynowanie sprzedaży i obsługi klientów. Działania nowego szefa mają się skupić na wzmocnieniu istniejących działań sprzedażowych, pozyskaniu nowych reklamodawców, wydawców oraz budowaniu relacji z agencjami reklamowymi.
– Jestem szczególnie zadowolony z faktu , że będę miał okazję przyczynić się do rozwoju sprzedaży właśnie w tym regionie Europy. Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie i jednocześnie wielkie wyzwanie – mówi Jakub Maj.
Jakub Maj na początku 2000 roku założył agencję „e-Next” zajmującą się marketingiem internetowym, następnie przez kolejne lata pełnił w niej funkcję dyrektora zarządzającego. Przed transferem do zanox, zarządzał także polskim odziałem w OMG.
– Zatrudniając Jakuba zyskaliśmy świetnego specjalistę. Oprócz znakomitych kontaktów, wniesie on do korporacji powiew przedsiębiorczego myślenia – mówi Alexander Kudlich, Dyrektor Zarządzający w regionie Europy Centralnej i Wschodniej oraz Azji i Pacyfiku w zanox. – Jest on bez wątpienia najlepszym wyborem, jakiego mogliśmy dokonać biorąc pod uwagę dalszy rozwój zanox na kluczowych rynkach – dodaje Kudlich.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.