Jak można się przekonać gołym okiem, Nowy Rok powitaliśmy dużymi przemianami w naszym serwisie. Strona e-biznes.pl zyskała zupełnie nowy wygląd, modyfikacji uległy też niektóre działy. Mamy nadzieję, że zmiany te przypadną Wam do gustu.
Dlaczego zdecydowaliśmy się na ten krok? Bo od dawna narastało w nas przekonanie, że to już najwyższy czas, a początek roku to w końcu dobra pora na zmiany. W dodatku, już za chwilę będziemy świętować dziesięciolecie powstania naszego serwisu, i to też dobry pretekst do odnowienia wizerunku. Nie ma nic odkrywczego w stwierdzeniu, że bez zmian nie ma postępu, ale to prawda. Rynek zmienia się dynamicznie a nasz serwis wyglądał – trzeba to przyznać – trochę już archaicznie, i nawet przeprowadzony dwa lata temu lifting niewiele pomógł.
Dlatego właśnie, dojrzeliśmy do przeprowadzenia całkowitej zmiany wyglądu i zasadniczych zmian w strukturze serwisu. Nowy layout jest lżejszy, bardziej przejrzysty i ułatwia szybkie dotarcie do interesujących informacji. Zmianie uległy elementy graficzne, jednak kolorystyka strony, choć złagodzona pozostała ta sama.
Jako serwis informacyjny stawiamy głównie na wiadomości, dlatego zrezygnowaliśmy z niektórych mniej popularnych wśród czytelników dodatków, takich jak katalog firm czy forum. Brak forum, którego treść często odbiegała od tematyki serwisu, zostanie zrekompensowany prostszym systemem dodawania komentarzy. Jeśli chodzi o poszczególne działy z bieżącymi informacjami większość pozostała bez zmian, choć niektóre zostały dla uproszczenia połączone. Niebawem na stronie pojawią się też dodatkowe funkcjonalności.
Serwis nie uzyskał jeszcze ostatecznego kształtu i jest nadal w formie trochę przejściowej (lub jeśli ktoś woli modne określenia w fazie „beta”), mamy jednak nadzieję, że szybko – również z pomocą naszych użytkowników – osiągnie docelowy kształt.
Zdajemy sobie sprawę, że większość z nas nie lubi zmieniać przyzwyczajeń. Wolimy korzystać z rozwiązań, które dobrze znamy, nie koniecznie dlatego, że są one najlepsze lecz dlatego, że są poznane i oswojone. Zmiany natomiast przyjmujemy niechętnie i z dystansem. Dlatego – szczególnie u stałych czytelników – tak zasadnicza przemiana może wzbudzić kontrowersje. To normalne, my też musimy przyzwyczaić się do nowej wersji e-biznes.pl. Uważamy jednak, że warto spróbować podejść do zmian bez uprzedzeń i dać im szansę, a niepostrzeżenie to, co jeszcze niedawno było nowe, może stać się czymś znanym i lubianym. Mamy nadzieję, że z naszym serwisem tak właśnie będzie. Tego właśnie na progu Nowego Roku sobie i Wam serdecznie życzymy.
Oczywiście wszystkich czytelników zapraszamy do twórczej dyskusji nad nowym kształtem serwisu, oraz dziękujemy za wszelkie już wyrażone opinie i sugestie.
Zespół e-biznes.pl
Wszystkie zauważone błędy prosimy zgłaszać na adres redakcji: [email protected]
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.