Agencja REDage przygotowała kreację WWW oraz mechanizm najnowszego konkursu internetowego dla marki Maybelline New York. Do zadań agencji należy także obsługa konkursu.
Najnowszy konkurs marki Maybelline New York to rodzaj kreatywnej zabawy dla pań. Na stronie www.zmyslowerzesy.pl uczestniczki mogą zaprojektować parę własnych, wymarzonych szpilek. Dwie najlepsze pary będą zarazem nagrodami głównymi i zostaną wykonane ściśle według zwycięskich projektów.
Celem akcji jest promocja nowego produktu marki Maybelline New York – mascary Lash Stiletto – oraz wsparcie sprzedaży głównego produktu jakim jest mascara Colossal. Stąd formuła konkursu i nawiązanie do kobiecego charakteru promowanych produktów. Szpilki można zaprojektować w stylu Lash Stiletto lub w stylu Colossal.
Konkurs potrwa do 5-ego września. Aby wziąć w nim udział należy zakupić dowolny produkt marki Maybelline New York i zarejestrować się na stronie www.zmyslowerzesy.pl. Dwie pary butów wykonanych według nagrodzonych projektów dotrą do zwyciężczyń przed świętami Bożego Narodzenia, tak, aby mogły stanowić ważny element karnawałowych kreacji. Oprócz tego w konkursie można wygrać 100 filmów „Diabeł ubiera się u Prady” wraz z zestawami kosmetyków Maybelline New York.
www.zmyslowerzesy.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.