Nowy internetowy konkurs Maybelline New York
Agencja REDage przygotowała kreację WWW oraz mechanizm najnowszego konkursu internetowego dla marki Maybelline New York. Do zadań agencji należy także obsługa konkursu.
Agencja REDage przygotowała kreację WWW oraz mechanizm najnowszego konkursu internetowego dla marki Maybelline New York. Do zadań agencji należy także obsługa konkursu.
Paulina Jaborska oraz Aleksandra Ludwiczak wzmocniły zespół agencji reklamowej REDage. Obydwie rozpoczęły pracę na stanowiskach Account Manager.
Agencja REDage rozpoczęła współpracę z marką Lavazza, jedną z najbardziej znanych marek kaw na świecie. Agencja przygotowała kreację WWW oraz mechanizm konkursu „Rzymskie Wakacje”, który jest głównym elementem rozpoczętej 20 lipca kampanii reklamowej kawy Lavazza.
Wystartował niecodzienny konkurs mający wyłonić modelkę, która zostanie twarzą reklamową marki Casting Creme Gloss L’Oreal Paris. Wybory odbywają się w kilku etapach, a ich finał będzie miał miejsce podczas tegorocznej edycji Warsaw Fashion Street. Organizatorem akcji jest agencja REDage, natomiast pracami jury pokieruje Dorota Wróblewska, właścicielka domu mody Forget Me Not.
Rozpoczęła się 6. edycja coraz popularniejszej kampanii promocyjnej – „Garnier Czyste Brzmienie”. Na jej finał przewidziano wielką imprezę muzyczną, o miejscu której zadecydują sami internauci. Kampania „Garnier Czyste Brzmienie” promuje serię kosmetyków marki Garnier o nazwie Czysta Skóra, która przeznaczona jest do pielęgnacji i oczyszczania twarzy. Tradycyjnie już centralnym miejscem akcji jest Internet, a konkretnie
Agencja REDage przygotowała grę online dla telewizji HBO, w ramach promocji telewizyjnej premiery hitu – “Piraci z Karaibów: Na krańcu świata”. Zastosowano w niej nowoczesne mechanizmy wyświetlania obiektów trójwymiarowych, wciąż bardzo rzadko spotykanych w grach online. – Realistycznie odwzorowany świat w trzech wymiarach, doskonała dynamika obiektów i zastosowanie sztucznej inteligencji. To nowa jakość w dziedzinie
Tajemnice męskiej skóry odkrywa agencja interaktywna REDage, która zrealizowała serwis internetowy promujący odnowioną kolekcję męskich kosmetyków marki Vichy Homme. Przebudowana strona vichyhomme.pl z założenie miała być nie tylko internetową prezentacją nowej gamy kosmetyków, ale również skarbnicą wiedzy o męskiej skórze i sposobach jej pielęgnacji. Twórcy projektu skupili się na pokazaniu różnic między skórą męską a