Od 1 marca 2007 roku w serwisie AllPay dostępny jest nowy kanał płatności „AllPay Moje Rachunki”, dzięki któremu za zakupy internetowe można zapłacić w blisko 6 tysiącach supermarketów, hipermarketów, stacjach benzynowych i innych punktach handlowych w całym kraju.
Specjalnie dla zwolenników tradycyjnych przekazów pocztowych lub bankowych, AllPay wraz z firmą Billbird S.A. zaoferował kanał płatności „AllPay Moje Rachunki”.
Aby zapłacić za jego pośrednictwem należy jedynie wydrukować wygenerowany automatycznie blankiet i udać się z nim do jednego ze zlokalizowanych w całym kraju supermarketów, hipermarketów czy stacji paliw oznaczonych logotypem „Moje Rachunki”.
Usługa AllPay Moje Rachunki to nowoczesna alternatywa dla tradycyjnych przekazów pocztowych lub przelewów bankowych wykonywanych w kasie. Łączy w sobie swobodę, jaką daje taka forma płatności przy jednoczesnej gwarancji szybkiego zaksięgowania wykonanej wpłaty.
– „AllPay Moje Rachunki” to kanał płatności niezwykle atrakcyjny zarówno dla sprzedawców, jak i kupujących. Przez 6 najbliższych miesięcy sklepy internetowe będą całkowicie zwolnione z opłat za przyjmowanie środków za jego pośrednictwem. Dla kupujących jest to natomiast znakomita alternatywa dla tradycyjnego „przekazu”, bardzo często wybieranego przez klientów nie posiadających dostępu do banków internetowych oraz kart kredytowych. – powiedał Grzegorz Serafin – Dyrektor ds. e-commerce AllPay.
– Współpracując z AllPay stworzyliśmy unikalne na rynku rozwiązanie pozwalające na przyjmowanie wpłat off-line przez podmioty z sektora e-commerce. Usługa powstała z myślą o kupujących przyzwyczajonych do tradycyjnych form płatności, np. w kasie lub na poczcie. Do ich dyspozycji oddajemy sieć punktów płatności Moje Rachunki zlokalizowanych w kasach sklepów, w których można dokonać wpłaty przy okazji codziennych zakupów. – Paula Rettinger – bill payment manager BillBird S.A.
Za pomocą kanału „AllPay Moje Rachunki” płatności można dokonać między innymi w sklepach Carrefour, Champion, Globi, Kaufland, REAL, Albert, Hypernova, Stokrotka, w wybranych supermarketach Społem, Sieci 34, Lewiatan, RABAT, eLDe i wielu innych oraz na stacjach PKN Orlen i Statoil.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.