Od 1 marca 2007 roku w serwisie AllPay dostępny jest nowy kanał płatności „AllPay Moje Rachunki”, dzięki któremu za zakupy internetowe można zapłacić w blisko 6 tysiącach supermarketów, hipermarketów, stacjach benzynowych i innych punktach handlowych w całym kraju.
Specjalnie dla zwolenników tradycyjnych przekazów pocztowych lub bankowych, AllPay wraz z firmą Billbird S.A. zaoferował kanał płatności „AllPay Moje Rachunki”.
Aby zapłacić za jego pośrednictwem należy jedynie wydrukować wygenerowany automatycznie blankiet i udać się z nim do jednego ze zlokalizowanych w całym kraju supermarketów, hipermarketów czy stacji paliw oznaczonych logotypem „Moje Rachunki”.
Usługa AllPay Moje Rachunki to nowoczesna alternatywa dla tradycyjnych przekazów pocztowych lub przelewów bankowych wykonywanych w kasie. Łączy w sobie swobodę, jaką daje taka forma płatności przy jednoczesnej gwarancji szybkiego zaksięgowania wykonanej wpłaty.
– „AllPay Moje Rachunki” to kanał płatności niezwykle atrakcyjny zarówno dla sprzedawców, jak i kupujących. Przez 6 najbliższych miesięcy sklepy internetowe będą całkowicie zwolnione z opłat za przyjmowanie środków za jego pośrednictwem. Dla kupujących jest to natomiast znakomita alternatywa dla tradycyjnego „przekazu”, bardzo często wybieranego przez klientów nie posiadających dostępu do banków internetowych oraz kart kredytowych. – powiedał Grzegorz Serafin – Dyrektor ds. e-commerce AllPay.
– Współpracując z AllPay stworzyliśmy unikalne na rynku rozwiązanie pozwalające na przyjmowanie wpłat off-line przez podmioty z sektora e-commerce. Usługa powstała z myślą o kupujących przyzwyczajonych do tradycyjnych form płatności, np. w kasie lub na poczcie. Do ich dyspozycji oddajemy sieć punktów płatności Moje Rachunki zlokalizowanych w kasach sklepów, w których można dokonać wpłaty przy okazji codziennych zakupów. – Paula Rettinger – bill payment manager BillBird S.A.
Za pomocą kanału „AllPay Moje Rachunki” płatności można dokonać między innymi w sklepach Carrefour, Champion, Globi, Kaufland, REAL, Albert, Hypernova, Stokrotka, w wybranych supermarketach Społem, Sieci 34, Lewiatan, RABAT, eLDe i wielu innych oraz na stacjach PKN Orlen i Statoil.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.