Nowy kierunek: Visual Merchandising

Opublikowano: 6 maja 2007. Kategoria: Bez kategorii. Tagi:

Rynek pracy zmienia się nieustannie. Nowe firmy, branże, zawody. W ten trend wpisują się także Krakowskie Szkoły Artystyczne (www.ksa.edu.pl). Ich najmłodszym dzieckiem jest Szkoła Visual Merchandisingu.
W dzisiejszych czasach ogromnej konkurencji visual merchandising czyli kreatywna prezentacja produktu ma kluczowe znaczenie dla promocji i sprzedaży w każdej branży, a w szczególności w modzie. Estetyka prezentacji i kreatywność w większym stopniu wpływają na zwiększenie obrotu firm niż wszystkie inne formy marketingu i reklamy. Dla większości osób ekspozycje sklepowe są jedynym źródłem informacji o tendencjach w modzie i mają decydujący wpływ na wybory przy zakupie.

Strategiczna rola visual merchandisingu w procesie handlowym stawia osobom pracującym w tym zawodzie bardzo wysokie wymagania. Program Szkoły Visual Merchandisingu jest skonstruowany tak, aby zapewnić optymalne przygotowanie do pracy zarówno w małych jak i dużych firmach. Inicjatywa jest nowa, na polskim rynku przecież wciąż brak wykształconych i profesjonalnych Visual Merchandiserów.

W Krakowskich Szkołach Artystycznych kształcą także projektantów mody, aktorów, projektantów wnętrz oraz fotografów.

www.ksa.edu.pl

Hanna LaskowskaNowy kierunek: Visual Merchandising

Podziel się!

O autorze

hania