Wystartowała kampania reklamowa wspierająca nowe oblicze pf.pl. W prasie ogólnopolskiej, oraz dziennikach lokalnych, radio (RMF i stacje lokalne) oraz w Internecie (autopromocja i wybrane witryny) zaprezentowany zostanie 'łatwy’ przekaz reklamowy, podkreślający najważniejsze zalety wyszukiwarki pf.pl.
Reklamy pojawią się w radio, gdzie głosów użyczyły dzieci, opisujące, w jaki sposób z Internetu korzystają ich rodzice – w końcu www.pf.pl to 'dziecinnie łatwa wyszukiwarka’.
Dodatkowo kampanię wzbogacono o konkurs – quiz edukacyjny 'Dzień z Panoramą Firm’ – w którym przedstawiono użytkownikom funkcjonalność pf.pl.
W konkursie do wygrania jest m.in. Opel Corsa i aparaty cyfrowe Olympus. Konkurs trwa do 17 kwietnia 2005.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.