Wystartowała kampania reklamowa wspierająca nowe oblicze pf.pl. W prasie ogólnopolskiej, oraz dziennikach lokalnych, radio (RMF i stacje lokalne) oraz w Internecie (autopromocja i wybrane witryny) zaprezentowany zostanie ‘łatwy’ przekaz reklamowy, podkreślający najważniejsze zalety wyszukiwarki pf.pl.
Reklamy pojawią się w radio, gdzie głosów użyczyły dzieci, opisujące, w jaki sposób z Internetu korzystają ich rodzice – w końcu www.pf.pl to ‘dziecinnie łatwa wyszukiwarka’.
Dodatkowo kampanię wzbogacono o konkurs – quiz edukacyjny ‘Dzień z Panoramą Firm’ – w którym przedstawiono użytkownikom funkcjonalność pf.pl.
W konkursie do wygrania jest m.in. Opel Corsa i aparaty cyfrowe Olympus. Konkurs trwa do 17 kwietnia 2005.
Wpisy promowane
- Korzyści z posiadania projektu logo.Logo identyfikuje markę. Jest jak twarz lub podpis dla człowieka.
- Na czym polega umowa o zakazie konkurencji?Na czym tego rodzaju umowa polega? Kogo dotyczy i co warto o niej wiedzieć? Podpowiadamy w artykule!
Wydarzenia
e-Commerce Polska awards
14.05.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.