Nowe kolumny informacyjne, a w nich wyniki raportów i badań, a także artykuły i najświeższe informacje z rynku pracy – to tylko niektóre zmiany, jakie przygotował dla internautów Portal Praca.pl, który przestaje być już tylko jedną z największych giełd pracy w Polsce, ale i medium.
Przemiana portalu to ukłon w stronę półmilionowej liczby użytkowników, którzy do tej pory korzystali głównie z poradników serwisu i regularnego newslettera. Dotychczasowa struktura portalu nie pozwalała na wyeksponowanie najciekawszych newsów, jakie przygotowuje portal. Obecna zmiana graficzna pomaga szybko dotrzeć do najbardziej pożądanej tematyki. Wszystkie materiały będą tworzone tak jak dotychczas, czyli przy współpracy biura prasowego portalu z ekspertami i psychologami, pracującymi w serwisie, a także przy współpracy z pracodawcami.
Dynamiczny rozwój serwisu oraz patronowanie licznym konferencjom oraz kampaniom informacyjno-społecznym, spowodowały, że zmiany w layoucie stały się konieczne. – Zmiana graficzna nie polega na wprowadzeniu szokującego designu, bowiem twórcy portalu cenią sobie łatwość w poruszaniu się po nim, więc pozostanie on przyjazny i prosty w samej obsłudze dla szukających pracy, nowa szata graficzna ma spowodować lepszą komunikację między portalem, a odwiedzającymi go internautami, w tym partnerami biznesowymi, a także mediami, które już na stronie startowej mają do dyspozycji najświeższe komunikaty prasowe i poradniki, które opracowujemy na podstawie naszych raportów – informuje Aleksandra Ślifirska, kierująca biurem prasowym Portalu Praca.pl.
Zmiany mają także usprawnić i uskutecznić prowadzenie – uruchamianej obecnie – kampanii informacyjnej pod hasłem Zdrowy Rynek Pracy. Portal chce wprowadzać wzorce, które są standardem w innych krajach, a nowy layout portalu ma zapewnić lepszą dostępność szczególnie do tych, których wcześniej zdecydowanie w Polsce brakowało. Kolejną zmianą będzie także specjalnie uruchomiona baza ekspertów, którzy komentować będą nowe trendy pojawiające na rynku pracy.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.