Największy i najstarszy na polskim rynku serwis internetowy poświęcony branży medialnej MediaLink.pl zmienił swoje oblicze. Od środy vortal dostępny jest w nowej, bardziej przejrzystej, szacie graficznej. Po analizie ponad dwóch lat działalności MediaLink.pl, twórcy serwisu zdecydowali się na wprowadzenie istotnych zmian w jego strategii. Zmiany objęły również bliźniaczy vortal SatKurier.pl.
Oprócz szaty graficznej zmienione zostało również oprogramowanie, na którym funkcjonuje serwis. Wdrożone rozwiązania technologiczne umożliwiają wprowadzenie na łamy serwisów MediaLink.pl i SatKurier.pl nowych usług, takich jak m.in. płatne archiwum, email i czat. Część nowych usług pojawi się w serwisach jeszcze w pierwszym kwartale 2003 roku. Spółka Hollex Sat Systems, do której należą oba serwisy, zdecydowała się również na uruchomienie vortalu WAP. Dzięki temu, użytkownicy telefonów komórkowych zyskali pełny dostęp do archiwum informacyjnego serwisów.
Zmianie uległa również strategia MediaLink.pl i SatKurier.pl. Według planów, serwisy staną się dochodowe już w drugiej połowie tego roku. Zysk ma pochodzić w większej część z płatnych usług, które mają być sukcesywnie wprowadzane. Wśród nich znajdzie się m.in. branżowy newsletter. W ramach serwisu SatKurier.pl powstanie specjalna płatna strefa, dostępna wyłącznie dla subskrybentów drukowanej edycji branżowego magazynu Sat Kurier. Na przełomie stycznia i lutego uatrakcyjniana będzie zawartość tematyczna obu stron. MediaLink.pl podzielony został na kilka mniejszych serwisów tematycznych, m.in. telewizja, radio, internet, prasa i telekomunikacja. Każdy z nich poświęcony jest innej gałęzi branży medialnej.
http://www.medialink.pl
http://www.satkurier.pl
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.