Nowy MediaLink.pl bardziej płatny

Największy i najstarszy na polskim rynku serwis internetowy poświęcony branży medialnej MediaLink.pl zmienił swoje oblicze. Od środy vortal dostępny jest w nowej, bardziej przejrzystej, szacie graficznej. Po analizie ponad dwóch lat działalności MediaLink.pl, twórcy serwisu zdecydowali się na wprowadzenie istotnych zmian w jego strategii. Zmiany objęły również bliźniaczy vortal SatKurier.pl.

Oprócz szaty graficznej zmienione zostało również oprogramowanie, na którym funkcjonuje serwis. Wdrożone rozwiązania technologiczne umożliwiają wprowadzenie na łamy serwisów MediaLink.pl i SatKurier.pl nowych usług, takich jak m.in. płatne archiwum, email i czat. Część nowych usług pojawi się w serwisach jeszcze w pierwszym kwartale 2003 roku. Spółka Hollex Sat Systems, do której należą oba serwisy, zdecydowała się również na uruchomienie vortalu WAP. Dzięki temu, użytkownicy telefonów komórkowych zyskali pełny dostęp do archiwum informacyjnego serwisów.

Zmianie uległa również strategia MediaLink.pl i SatKurier.pl. Według planów, serwisy staną się dochodowe już w drugiej połowie tego roku. Zysk ma pochodzić w większej część z płatnych usług, które mają być sukcesywnie wprowadzane. Wśród nich znajdzie się m.in. branżowy newsletter. W ramach serwisu SatKurier.pl powstanie specjalna płatna strefa, dostępna wyłącznie dla subskrybentów drukowanej edycji branżowego magazynu Sat Kurier. Na przełomie stycznia i lutego uatrakcyjniana będzie zawartość tematyczna obu stron. MediaLink.pl podzielony został na kilka mniejszych serwisów tematycznych, m.in. telewizja, radio, internet, prasa i telekomunikacja. Każdy z nich poświęcony jest innej gałęzi branży medialnej.

http://www.medialink.pl
http://www.satkurier.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top