Nowy miesięcznik o PR od stycznia

Opublikowano: 19 listopada 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Już w styczniu ukaże się pierwszy w Polsce magazyn poświęcony public relations. Termin wydania wiąże się z VIII urodzinami vortalu Piar.pl. Pismo będzie jego poszerzoną wersją. Misją nowego tytułu jest propagowanie wiedzy o kondycji polskiego rynku PR i wymiana informacji między światem nauki a światem praktyki.

Nowe pismo będzie dwumiesięcznikiem o nakładzie 5000 egzemplarzy. Można je będzie kupić w sieciowych salonach z prasą lub zaprenumerować.

– O braku transparentności branży często dowiadujemy się od specjalistów i naszych partnerów – mówi dr Waldemar Rydzak, prezes agencji Prelite.

– Ich zdaniem nowy tytuł wypełni istniejącą na rynku lukę. Udostępni także swoje zasoby znaczącej grupie odbiorców, co istotnie wpłynie na poprawę znajomości tematyki PR w Polsce. Vortal Piar.pl pełni tę funkcję już od 7 lat. Czas jednak wykorzystać drukowane medium, które oferuje nam wiele innych możliwości – dodaje dr Rydzak.

Na podział tematyczny pisma wpłynie praktyczne i teoretyczne ujęcie zagadnień związanych z PR.

– Praca w vortalu przekonała nas, że w polskim PR dużo się dzieje, często jednak inicjatywy nie wychodzą poza krąg osób związanych z branżą, dlatego chcemy bardziej intensywnie wspierać działania związane ze środowiskiem. Będziemy uczestniczyć w konferencjach naukowych, relacjonować bieżącą działalność stowarzyszeń public relations. W magazynie znajdą się również naukowe rozważania, dotyczące branży, oraz opis ich weryfikacji w praktyce – zapewnia Arkadiusz Jankowski, prezes Web & Art.

Adresatami nowego dwumiesięcznika są zarówno praktycy, jak i teoretycy public relations. Pismo jest skierowane w głównej mierze do kadry menedżerskiej działów PR i agencji oraz pracowników uczelni wyższych o sprofilowanym programie kształcenia.

http://www.piar.pl

Sylwester KozakNowy miesięcznik o PR od stycznia

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.