Już w styczniu ukaże się pierwszy w Polsce magazyn poświęcony public relations. Termin wydania wiąże się z VIII urodzinami vortalu Piar.pl. Pismo będzie jego poszerzoną wersją. Misją nowego tytułu jest propagowanie wiedzy o kondycji polskiego rynku PR i wymiana informacji między światem nauki a światem praktyki.
Nowe pismo będzie dwumiesięcznikiem o nakładzie 5000 egzemplarzy. Można je będzie kupić w sieciowych salonach z prasą lub zaprenumerować.
– O braku transparentności branży często dowiadujemy się od specjalistów i naszych partnerów – mówi dr Waldemar Rydzak, prezes agencji Prelite.
– Ich zdaniem nowy tytuł wypełni istniejącą na rynku lukę. Udostępni także swoje zasoby znaczącej grupie odbiorców, co istotnie wpłynie na poprawę znajomości tematyki PR w Polsce. Vortal Piar.pl pełni tę funkcję już od 7 lat. Czas jednak wykorzystać drukowane medium, które oferuje nam wiele innych możliwości – dodaje dr Rydzak.
Na podział tematyczny pisma wpłynie praktyczne i teoretyczne ujęcie zagadnień związanych z PR.
– Praca w vortalu przekonała nas, że w polskim PR dużo się dzieje, często jednak inicjatywy nie wychodzą poza krąg osób związanych z branżą, dlatego chcemy bardziej intensywnie wspierać działania związane ze środowiskiem. Będziemy uczestniczyć w konferencjach naukowych, relacjonować bieżącą działalność stowarzyszeń public relations. W magazynie znajdą się również naukowe rozważania, dotyczące branży, oraz opis ich weryfikacji w praktyce – zapewnia Arkadiusz Jankowski, prezes Web & Art.
Adresatami nowego dwumiesięcznika są zarówno praktycy, jak i teoretycy public relations. Pismo jest skierowane w głównej mierze do kadry menedżerskiej działów PR i agencji oraz pracowników uczelni wyższych o sprofilowanym programie kształcenia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.