Nowy moduł Net to Net dla szerokopasmowych sieci

Opublikowano: 8 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Veracomp wzbogacił ofertę o nowy moduł firmy Net to Net Technologies, który umożliwia operatorom telekomunikacyjnym i dostawcom internetu zwiększanie prędkości transmisji w sieciach, dodawanie nowych abonentów i oferowanie nowych usług.

Moduł BSX8000-5 pozwala na zbudowanie wielofunkcyjnych sieci szerokopasmowych, wykorzystujących protokół IP. Takie nowoczesne sieci telekomunikacyjne (Triple Play) pozwalają na równoczesną transmisję telewizji IP, usług głosowych i szybkiego dostępu do Internetu. W celu zachowania wysokiej jakości transmisji, wykorzystują zaawansowane mechanizmy zarządzania ruchem, inteligentne przełączanie pakietów, a także zapewniają gwarantowanie odpowiedniej jakości usług (QoS).

BSX8000-5 dedykowany jest do wielofunkcyjnych urządzeń IP DSLAM: IPD12000E oraz IPD4000E firmy Net to Net. Rozszerza możliwości przełączania tych urządzeń oraz zapewnia większą elastyczność zarządzania i kontroli w sieciach.

Kluczową funkcją modułu jest wsparcie dla transmisji strumieni wideo z jednego źródła do wielu odbiorców jednocześnie (IP Multicast). Dzięki temu, BSX8000-5 pozwala na dostarczanie abonentom urządzeń IPD12000E i IPD4000E transmisji telewizyjnych z wykorzystaniem szybkich łączy (zwykle ADSL lub ADSL2+). Gwarantuje też, że strumienie wideo są kierowane tylko do tych portów i modułów, których abonenci zgłosili takie żądania. Pozostałe porty są chronione przed otrzymywaniem niechcianych treści. Moduł BSX8000-5 może obsłużyć do 4096 jednoczesnych transmisji.

BSX8000-5 dostępny jest w ofercie Veracomp. Sugerowana cena detaliczna netto urządzenia wynosi 5995 USD.

http://www.veracomp.pl

Sylwester KozakNowy moduł Net to Net dla szerokopasmowych sieci

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.