Nowy newsletter MediaLink

Opublikowano: 16 czerwca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Od połowy czerwca Dziennik MediaLink.pl ukazuje się w nowej, kolorowej szacie graficznej. Uporządkowana została również tematyka biuletynu wysyłanego za pośrednictwem e-mail. Subskrybenci mogą teraz wybrać informacje, które chcą otrzymywać spośród trzech dziedzin: media, telekomunikacja i nowe technologie, oraz telewizja satelitarna.

Dotychczasowy newsletter, wysyłany w formacie tekstowym, funkcjonował od 2000 roku. Decyzję o zastąpieniu go nowoczesnym biuletynem w formacie HTML podjęto w odpowiedzi na oczekiwania czytelników i reklamodawców. Dla tych pierwszych, newsletter w takiej formie jest znacznie bardziej przyjazny i czytelny. Reklamodawcom daje natomiast możliwość o wiele bardziej skutecznej promocji swoich produktów i usług.

Wraz ze zmianą szaty graficznej, uporządkowano tematykę newslettera. Obecnie to czytelnicy decydują, jakie informacje chcą otrzymywać. Dla wygody, rozdzielono tematyki mediów, telekomunikacji i nowych technologii, oraz telewizji satelitarnej na trzy osobne biuletyny. Dotychczasowi użytkownicy Dziennika MediaLink.pl otrzymywać będą newsletter poświęcony wyłącznie tematyce mediów. Jeśli interesują ich także inne informacje oferowane przez MediaLink.pl, w prosty sposób mogą zapisać się do dwóch pozostałych biuletynów. Wszystkie trzy biuletyny rozsyłane są osobno i nadal bezpłatnie.

Dziennik MediaLink.pl dociera do 8000 subskrybentów i zawiera skrót najważniejszych informacji z mediów, telekomunikacji, nowych technologii i telewizji satelitarnej.

http://www.medialink.pl

Sylwester KozakNowy newsletter MediaLink

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.