I-Play (firma działająca wcześniej pod komercyjną nazwą Digital Bridges) to jeden ze światowych liderów w segmencie mobilnej rozrywki oraz partner Electronic Arts. I-play tworzy własne gry na telefony komórkowe, a także współpracuje z wieloma dostawcami mobilnego contentu oraz kanałami dystrybucji, oferując swoje produkty użytkownikom na całym świecie.
Dzięki nawiązaniu współpracy do portfolio NITRO trafiły takie tytuły jak Colin McRae Rally 2005, 2Fast 2Furious czy Maria Sharapova Tennis. Kinomani na pewno zainteresują się mobilnymi wersjami kultowych filmów Robocop czy Pluton, a wielbiciele kreskówek będą mogli spróbować swych sił w grze wcielając się Różową Panterę.
'Zdajemy sobie sprawę z tego, że użytkownicy gier mobilnych stanowią zróżnicowaną grupę. Mając to na względzie staramy się oferować naszym klientom różnorodne kategorie gier – od czołowych tytułów sportowych, przez gry zręcznościowe i strategiczne po gry akcji. Także w przypadku najnowszych gier I-play każdy znajdzie dla siebie coś, co odpowiada jego
upodobaniom.’ – zauważa Agnieszka Sokołowska, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju NITRO.
W ciągu ostatnich trzech lat rynek mobilnej rozrywki zyskał znaczną dojrzałość. Dziś kultowy 'Wąż’ odszedł już do lamusa. Na ekranach telefonów komórkowych dominują hity znane z konsol i pecetów, które dzięki postępowi technologicznemu niewiele ustępują pod względem jakości swoim komputerowym pierwowzorom.
Według prognoz analityków na 2005 rok przychody z tytułu sprzedaży gier w Centralnej i Środkowej Europie mają wynieść 93 mln euro, podczas gdy wartość rynku mobilnej rozrywki w Europie Zachodniej szacowana jest na 333 mln euro.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.