Nowy partner platformy NITRO

Opublikowano: 3 sierpnia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

I-Play (firma działająca wcześniej pod komercyjną nazwą Digital Bridges) to jeden ze światowych liderów w segmencie mobilnej rozrywki oraz partner Electronic Arts. I-play tworzy własne gry na telefony komórkowe, a także współpracuje z wieloma dostawcami mobilnego contentu oraz kanałami dystrybucji, oferując swoje produkty użytkownikom na całym świecie.

Dzięki nawiązaniu współpracy do portfolio NITRO trafiły takie tytuły jak Colin McRae Rally 2005, 2Fast 2Furious czy Maria Sharapova Tennis. Kinomani na pewno zainteresują się mobilnymi wersjami kultowych filmów Robocop czy Pluton, a wielbiciele kreskówek będą mogli spróbować swych sił w grze wcielając się Różową Panterę.

'Zdajemy sobie sprawę z tego, że użytkownicy gier mobilnych stanowią zróżnicowaną grupę. Mając to na względzie staramy się oferować naszym klientom różnorodne kategorie gier – od czołowych tytułów sportowych, przez gry zręcznościowe i strategiczne po gry akcji. Także w przypadku najnowszych gier I-play każdy znajdzie dla siebie coś, co odpowiada jego

upodobaniom.' – zauważa Agnieszka Sokołowska, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju NITRO.

W ciągu ostatnich trzech lat rynek mobilnej rozrywki zyskał znaczną dojrzałość. Dziś kultowy 'Wąż' odszedł już do lamusa. Na ekranach telefonów komórkowych dominują hity znane z konsol i pecetów, które dzięki postępowi technologicznemu niewiele ustępują pod względem jakości swoim komputerowym pierwowzorom.

Według prognoz analityków na 2005 rok przychody z tytułu sprzedaży gier w Centralnej i Środkowej Europie mają wynieść 93 mln euro, podczas gdy wartość rynku mobilnej rozrywki w Europie Zachodniej szacowana jest na 333 mln euro.

http://www.nitro.pl

Sylwester KozakNowy partner platformy NITRO

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.