Na początku lutego zakończony zostały I etap wdrożenia nowego portalu korporacyjnego Grupy PZU.
Agencja interaktywna SUPERMEDIA Interactive została zwycięzcą przetargu organizowanego przez Dział Komunikacji Grupy PZU na nowy projekt internetowy spółki. Efektem dotychczasowej współpracy jest realizacja I etapu prac wdrożeniowych.
Realizowany obecnie projekt nowego portalu korporacyjnego ma na celu uporządkować internetowy wizerunek spółki, uczynić komunikację z klientami i partnerami firmy w sieci bardziej skuteczną oraz ułatwić zarządzanie treścią redaktorom PZU poprzez wdrożenie systemu CMS.
Oprócz kompleksowej oferty produktowej w serwisie można znaleźć pełną bazę placówek i przedstawicieli oraz dane teleadresowe sieci naprawczej PZU.
Za pośrednictwem portalu można m.in. sprawdzić stan konta OFE oraz uzyskać dostęp do bieżących i archiwalnych notowań funduszy.
Nowy, korporacyjny portal ubezpieczeniowy Grupy PZU to jedno z nielicznych przedsięwzięć na rynku polskim będących wynikiem rzetelnie opracowanej strategii internetowej firmy. Według Agnieszki Ryng, Dyrektor Agencji Interaktywnej: 'agencja SUPERMEDIA Interactive jako partner doradczo-wdrożeniowy PZU, zdobyła już doświadczenia przy realizacji tego typu projektów, m.in. dla PKN ORLEN oraz HP Polska.’
Zgodnie z harmonogramem prac, już w kwietniu zainteresowani użytkownicy będą mogli korzystać z kolejnych funkcjonalności oraz zasobów informacyjnych nowego portalu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.