Nowy portal korporacyjny Grupy PZU

Opublikowano: 11 lutego 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Na początku lutego zakończony zostały I etap wdrożenia nowego portalu korporacyjnego Grupy PZU.

Agencja interaktywna SUPERMEDIA Interactive została zwycięzcą przetargu organizowanego przez Dział Komunikacji Grupy PZU na nowy projekt internetowy spółki. Efektem dotychczasowej współpracy jest realizacja I etapu prac wdrożeniowych.

Realizowany obecnie projekt nowego portalu korporacyjnego ma na celu uporządkować internetowy wizerunek spółki, uczynić komunikację z klientami i partnerami firmy w sieci bardziej skuteczną oraz ułatwić zarządzanie treścią redaktorom PZU poprzez wdrożenie systemu CMS.

Oprócz kompleksowej oferty produktowej w serwisie można znaleźć pełną bazę placówek i przedstawicieli oraz dane teleadresowe sieci naprawczej PZU.

Za pośrednictwem portalu można m.in. sprawdzić stan konta OFE oraz uzyskać dostęp do bieżących i archiwalnych notowań funduszy.

Nowy, korporacyjny portal ubezpieczeniowy Grupy PZU to jedno z nielicznych przedsięwzięć na rynku polskim będących wynikiem rzetelnie opracowanej strategii internetowej firmy. Według Agnieszki Ryng, Dyrektor Agencji Interaktywnej: ‚agencja SUPERMEDIA Interactive jako partner doradczo-wdrożeniowy PZU, zdobyła już doświadczenia przy realizacji tego typu projektów, m.in. dla PKN ORLEN oraz HP Polska.’

Zgodnie z harmonogramem prac, już w kwietniu zainteresowani użytkownicy będą mogli korzystać z kolejnych funkcjonalności oraz zasobów informacyjnych nowego portalu.

http://www.pzu.pl

Sylwester KozakNowy portal korporacyjny Grupy PZU

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.