Od 11 października 2004 internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza do swojej oferty nowy produkt o nazwie MSPtarget.
Bazą produktu MSPtarget są biznesowe wortale takie jak: Money MSP, Dobra Firma (Rzeczpospolita), OpenKontakt.com, Monitor Podatkowy itd.
Ogromną zaletę i siłę tego produktu stanowią doskonale profilowane wortale branżowe, które skupiają grupy podobnych do siebie firm (www.logistykafirm.com, www.tartaki.com.pl, www.szkolenia.com.pl, www.architekci.pl, i wiele innych)
W skład MSPtarget wchodzą wortale o tematyce ogólno biznesowej, wortale o tematyce prawnej, informacje codzienne, poradniki biznesowe, wortale branżowe, giełdy towarowe, bazy firm, szkoleń czy też targów i wystaw.
Zalety MSPtarget:
1. Dobór serwisów zapewnia dotarcie do interesującej grupy docelowej (Sektor MSP).
2. Atrakcyjna cena, przy dużym zasięgu w grupie docelowej (300 000 UU na miesiąc).
3. Pełna gama form reklamowych (banner, billboard, interstitial, pop-up, pop-under,
formy rozwijane i pływające, etc.)
4. Nowe, niestandardowe formy reklamy (history Ad) spowodują, że reklama będzie dobrze zapamiętana.
5. dostępny mailing – Baza Firm 60 000 adresów (MSP.money.pl)
6. Raporty z systemu adserwerowego DoubleClick
7. Możliwości targetowania: (godziny dnia, capping, geotargeting, inne)
http://www.idmnet.pl/msptarget
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.