EL2 wprowadza na rynek nowy produkt. SMS2email jest połączeniem funkcji platformy mobilnej SMS z możliwościami jakie daje e-mail.
SMS2email polega na przesyłaniu do konkretnych osób z baz danych informacji promocyjnych. Nie będą to dotychczas dostarczane przez portale informacje reklamowe, które przez większość użytkowników są wyrzucane bezpośrednio do kosza (tzw. spam), a informacje, które już w samym oknie „od” mają wzbudzić zainteresowanie odbiorcy.
„Reklamodawcy zmuszani do ograniczania kosztów marketingowych poszukują narzędzi precyzyjnych, niekonwencjonalnych, efektywnych. Te wszystkie warunki spełnia marketing mobilny, a to dzięki medium jakim się posługuje czyli, tzw. komórce” – tłumaczy Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. „Marketing mobilny w połączeniu z innymi mediami zapewnia podwójną siłę przekazu reklamowego. Zespolenie narzędzi w jeden system staje się obecnie wyzwaniem dla firm działających w branży m-marketingu. EL2 już dzisiaj podjęła to wyzwanie wprowadzając na rynek nowy produkt, pozwalający na bezpośredni, personalny, interaktywny i celny dialog pomiędzy marką a klientem”- uzasadnia Ziemiński.
EL2 zapowiada kolejne nowości na rynku. Między innymi będzie to gra komputerowa łącząca technologie mobilne z możliwościami Internetu – SMS2game.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.