EL2 wprowadza na rynek nowy produkt. SMS2email jest połączeniem funkcji platformy mobilnej SMS z możliwościami jakie daje e-mail.
SMS2email polega na przesyłaniu do konkretnych osób z baz danych informacji promocyjnych. Nie będą to dotychczas dostarczane przez portale informacje reklamowe, które przez większość użytkowników są wyrzucane bezpośrednio do kosza (tzw. spam), a informacje, które już w samym oknie „od” mają wzbudzić zainteresowanie odbiorcy.
„Reklamodawcy zmuszani do ograniczania kosztów marketingowych poszukują narzędzi precyzyjnych, niekonwencjonalnych, efektywnych. Te wszystkie warunki spełnia marketing mobilny, a to dzięki medium jakim się posługuje czyli, tzw. komórce” – tłumaczy Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. „Marketing mobilny w połączeniu z innymi mediami zapewnia podwójną siłę przekazu reklamowego. Zespolenie narzędzi w jeden system staje się obecnie wyzwaniem dla firm działających w branży m-marketingu. EL2 już dzisiaj podjęła to wyzwanie wprowadzając na rynek nowy produkt, pozwalający na bezpośredni, personalny, interaktywny i celny dialog pomiędzy marką a klientem”- uzasadnia Ziemiński.
EL2 zapowiada kolejne nowości na rynku. Między innymi będzie to gra komputerowa łącząca technologie mobilne z możliwościami Internetu – SMS2game.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.