Od początku kwietnia internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza do swojej oferty nowy produkt zasięgowy o nazwie MAXreach.
Internet do tej pory był traktowany przede wszystkim jako medium, w którym można dokładnie profilować reklamę i precyzyjnie wyselekcjonować grupę użytkowników.
Fakt, że obecnie z Internetu korzysta ponad 20% Polaków w wieku powyżej 18 lat przemawia za tym, aby stworzyć możliwość traktowania Internetu jako medium zasięgowego. MAXreach jest nowym produktem sieci IDMnet, który pozwala dotrzeć z reklamą do blisko 5 mln użytkowników w ciągu miesiąca i aż do 500 000 w ciągu jednego dnia.
MAXreach zbudowany jest z ponad 30 000 wyselekcjonowanych polskich serwisów internetowych firm i użytkowników prywatnych, którzy korzystają z darmowej wersji najstarszego programu do analizy statystyk Stat4U. Produkt jest pozycjonowany jako bardzo duży zasięg w krótkim czasie i za bardzo dobrą cenę.
główne zalety:
1. Ogromny zasięg w krótkim czasie (ponad 500 000 UU dziennie)
2. Najniższy na rynku koszt dotarcia do 1 użytkownika. (CPM / CPT)
3. BADblockerBot – specjalny system eliminujący treści niepożądane dla reklamodawców (erotyka, etc.)
4. Efektywne formy reklamy (pop-up, pop-under, interstitial)
5. Zaawansowane raporty z kampanii umożliwiające pomiar efektywności kampanii.
6. Dostępne wkrótce kategorie tematyczne, zgodne ze standardami IAB.
Produkt już wzbudził bardzo duże zainteresowanie wśród klientów i agencji reklamowych.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.