Grupa AMP Media przygotowała program lojalnościowy pod nazwą Klub Bron.pl skierowany do klientów portalu Bron.pl. Program ma na celu wyselekcjonowanie zyskownych nabywców oraz zaoferowanie im specjalnych korzyści. Ważnym elementem programu jest budowa lojalności nabywców do portalu Bron.pl oraz tworzenie społeczności wokół niego.
„Celem prowadzonych działań jest wyodrębnienie najbardziej zyskownych klientów i zaproponowanie im szczególnych korzyści i przywilejów. Program ma służyć również poprawie jakości komunikacji marketingowej z klientem. Pozyskanie dokładnych danych dotyczących nabywców oraz historii ich zakupów jest również ważnym elementem przedsięwzięcia. Taka polityka będzie sprzyjać podnoszeniu jakości komunikacji z klientem i bardziej precyzyjnemu dopasowywaniu oferty Bron.pl do ich potrzeb.” – mówi Dyrektor Kreatywny w AMP Media Adam Nowak.
Program lojalnościowy jest wspierany przez oprogramowanie przygotowane specjalnie na potrzeby Klubu Bron.pl. Autorski system EuroCRM Grupy AMP Media posłuży do segregowania i sporządzania danych zebranych od uczestników programu. Zebrane w ten sposób dane będą stanowiły punkt wyjścia do dalszych działań promocyjnych dokładnie ukierunkowanych na wybranych klientów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.