Grupa AMP Media przygotowała program lojalnościowy pod nazwą Klub Bron.pl skierowany do klientów portalu Bron.pl. Program ma na celu wyselekcjonowanie zyskownych nabywców oraz zaoferowanie im specjalnych korzyści. Ważnym elementem programu jest budowa lojalności nabywców do portalu Bron.pl oraz tworzenie społeczności wokół niego.
„Celem prowadzonych działań jest wyodrębnienie najbardziej zyskownych klientów i zaproponowanie im szczególnych korzyści i przywilejów. Program ma służyć również poprawie jakości komunikacji marketingowej z klientem. Pozyskanie dokładnych danych dotyczących nabywców oraz historii ich zakupów jest również ważnym elementem przedsięwzięcia. Taka polityka będzie sprzyjać podnoszeniu jakości komunikacji z klientem i bardziej precyzyjnemu dopasowywaniu oferty Bron.pl do ich potrzeb.” – mówi Dyrektor Kreatywny w AMP Media Adam Nowak.
Program lojalnościowy jest wspierany przez oprogramowanie przygotowane specjalnie na potrzeby Klubu Bron.pl. Autorski system EuroCRM Grupy AMP Media posłuży do segregowania i sporządzania danych zebranych od uczestników programu. Zebrane w ten sposób dane będą stanowiły punkt wyjścia do dalszych działań promocyjnych dokładnie ukierunkowanych na wybranych klientów.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!