Nowy program lojalnościowy portalu Bron.pl

Grupa AMP Media przygotowała program lojalnościowy pod nazwą Klub Bron.pl skierowany do klientów portalu Bron.pl. Program ma na celu wyselekcjonowanie zyskownych nabywców oraz zaoferowanie im specjalnych korzyści. Ważnym elementem programu jest budowa lojalności nabywców do portalu Bron.pl oraz tworzenie społeczności wokół niego.

„Celem prowadzonych działań jest wyodrębnienie najbardziej zyskownych klientów i zaproponowanie im szczególnych korzyści i przywilejów. Program ma służyć również poprawie jakości komunikacji marketingowej z klientem. Pozyskanie dokładnych danych dotyczących nabywców oraz historii ich zakupów jest również ważnym elementem przedsięwzięcia. Taka polityka będzie sprzyjać podnoszeniu jakości komunikacji z klientem i bardziej precyzyjnemu dopasowywaniu oferty Bron.pl do ich potrzeb.” – mówi Dyrektor Kreatywny w AMP Media Adam Nowak.

Program lojalnościowy jest wspierany przez oprogramowanie przygotowane specjalnie na potrzeby Klubu Bron.pl. Autorski system EuroCRM Grupy AMP Media posłuży do segregowania i sporządzania danych zebranych od uczestników programu. Zebrane w ten sposób dane będą stanowiły punkt wyjścia do dalszych działań promocyjnych dokładnie ukierunkowanych na wybranych klientów.

http://www.bron.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top