W styczniu 2008 roku na platformie TiVi.pl ruszył BBWYŚCIG, nowy projekt spółki A2 Multimedia należącej do ATM Grupy i Agory, zajmującej się produkcją i dystrybucją formatów wideo udostępnianych przez internet. Nagrodą w zabawie jest uczestnictwo w piątej edycji popularnego reality show „Big Brother”. Obecnie TiVi.pl oferuje 6 kanałów tematycznych zasilanych na bieżąco nowymi treściami audiowizualnymi.
Platforma TiVi.pl wystartowała we wrześniu 2007 roku, a cieszący się dużą popularnością wśród internautów serwis poprzedniej edycji BB był jej pierwszym projektem.
Zabawa społecznościowa BBWYŚCIG rozgrywa się równolegle do castingu rozpoczętego przez Endemol Polska. Użytkownicy platformy TiVi.pl przez 9 tygodni będą wykonywać zadania wyznaczone przez Wielkiego Brata. Wszystkie będą oceniane przez Wyścigowe Jury (Jola Rutowicz, Outlaw, Emigrobot, Koń Joli) i członków społeczności TiVi. Ośmiu zwycięzców poszczególnych zadań, a także jeden z najpopularniejszych użytkowników serwisu znajdą się w wielkim finale, który rozegra się podczas piątej edycji „Big Brothera”. Przynajmniej jeden z nich zostanie wybrany na mieszkańca domu Wielkiego Brata i tym samym uczestnika programu BB5.
„Serwis BB4 był jednym z pierwszych projektów w polskiej sieci działających na tak bliskim styku telewizji i internetu. Teraz idziemy o krok dalej – włączając użytkowników do rywalizacji o uczestnictwo w programie telewizyjnym wprowadzamy zupełnie nową wizję interakcji oraz utożsamienia się widza i internauty z programem” – mówi Marcin Męczkowski, project manager ATM Grupy.
„Specjalnie na potrzeby BBWYŚCIGu rozbudowaliśmy funkcjonalność platformy TiVi.pl o nowe narzędzia społecznościowe, blogowe i konkursowe. BBWYŚCIG pełni funkcję interaktywnego castingu, w którym ważny jest też głos użytkowników. Istotą zabawy jest pokazanie swojej osobowości, najpopularniejsi i najbardziej aktywni użytkownicy mają szansę uczestnictwa w programie BB5” – mówi Maciej Wicha, dyrektor wydawniczy pionu internet Agory.
We wrześniu 2007 roku w studiu ATM Grupy na wrocławskich Bielanach rozpoczęła się czwarta edycja programu „Big Brother”. Reality show – produkowane przez ATM Grupę i Endemol Polska – powstało przy użyciu najnowocześniejszych technik, a serwis bb4.tivt.pl – oparty na ideach społecznościowych oraz cross mediowych – cieszył się dużą popularnością wśród internautów.
Wpisy promowane
- Automatyczne ustawianie cen w sklepie i na portalach sprzedażowychJeżeli sprzedajesz w sieci a asortyment wystawiasz na wielu kanałach równocześnie, koniecznie przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zminimalizować ...
- Sprawdź profesjonalny system do zarządzania energią w firmieEfektywne zarządzanie energią elektryczną w firmie ma ogromne znaczenie. Pozwala na obniżenie kosztów oraz wpływa pozytywnie na zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
- Darmowe dostawy od IdoSell i ORLEN PaczkiORLEN Paczka dołącza do Smile – usługi od IdoSell, dzięki której sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom darmową dostawę do ...
- Big Cheese Studio zapowiada dodatek Sushi do pierwszej części Cooking SimulatoraBig Cheese Studio kontynuuje prace nad drugą częścią kulinarnego hitu Cooking Simulator o nazwie Cooking Simulator 2: Better Together, w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.