Już w połowie września pojawi się na rynku nowe, gruntownie przebudowane wydanie dziennika „Puls Biznesu”. Prace nad nową szatą graficzną oraz zawartością merytoryczną dziennika rozpoczęły się pod koniec ubiegłego roku. Redakcja korzystała ze wsparcia konsultantów z uznanej nowojorskiej agencji 5W Design: J.F Mingon i J. Valasco oraz siostrzanych redakcji grupy Bonnier Business Press m.in. w Szwecji, Austrii i Danii.
Ambicją autorów nowej koncepcji jest stworzenie pisma maksymalnie przejrzystego i przyjaznego Czytelnikowi. Czytelnikowi, co warto szczególnie podkreślić, który brał aktywny udział w budowaniu nowej koncepcji pisma. Prace rozpoczęły się bowiem od analizy prawie 2 tys. ankiet redakcyjnych wszechstronnie oceniających „Puls Biznesu”.
Nowa koncepcja zakłada, że „Puls Biznesu” pozostanie wiodącym dostawcą najświeższych informacji biznesowych oraz analiz finansowych i giełdowych. Jednocześnie jednak ma także stać się narzędziem ułatwiającym prowadzenie biznesu małym i średnim firmom. Wszystko zgodnie z założeniem, że nowy „Puls Biznesu” to nie tylko „newspaper” ale i „usepaper”.
Struktura pisma będzie uproszczona, złożona z trzech głównych części – informacyjnej, komentarzowo-analitycznej i poradniczej. Odświeżeniu poddane będą też sekcje specjalne oraz dodatki komercyjne. Wszystkie elementy będą ujednolicone stylistycznie, wprowadzone zostaną nowoczesne rozwiązania typograficzne i paleta kolorów. Nowe oblicze zyska pierwsza i ostatnia strona dziennika. Materiały dziennikarskie będą krótsze, urozmaicone nowymi elementami graficznymi. Nowa będzie konstrukcja tytułów, nadtytułów i leadów.
Wartym odnotowania jest fakt, że sprzedaż „Pulsu Biznesu” osiągnęła najwyższy poziom na przestrzeni ostatnich lat. Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za maj br. wynika, że rozpowszechnianie płatne ogółem „Pulsu Biznesu” było bliskie 24 tys. egz. (23 727 egz.). Jeszcze większą dynamikę notuje dziennik w przychodach z reklam, które w pierwszym półroczu br. były aż o 42% większe niż w analogicznym okresie w roku ubiegłym (źródło: Expert Monitor).
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.