Nowy Salon Muzyczny w portalu INTERIA.PL

4 lutego w portalu INTERIA.PL pod adresem http://salon.interia.pl/ udostępniona została nowa wersja Salonu Muzycznego. Oferta sklepu, powstałego we współpracy z Music Corner, jest jedną z najbogatszych w polskiej sieci – obejmuje ponad 75 tysięcy produktów pogrupowanych w siedmiu kategoriach: pop/rock, jazz, klasyka, muzyka filmowa, single, video i DVD.

Główną zaletą nowego Salonu Muzycznego jest codziennie aktualizowana baza produktów, dzięki czemu oferta odzwierciedla faktyczne stany magazynowe. Dodatkowo, użytkownicy mają także możliwość złożenia zamówienia na tytuły niedostępne w danej chwili w magazynie (przy których zamiast ceny podana jest informacja „Produkt na zamówienie”) lub nieobecne w ofercie sklepu. W takim przypadku sprawdzana jest dostępność artykułu i – po uprzednim powiadomieniu klienta o cenie – jest on sprowadzany indywidualnie. Ofertę Salonu Muzycznego można przeszukiwać według wykonawcy, tytułu fonogramu lub tytułu utworu.

Zasoby Salonu Muzycznego zostaną w przyszłości wzbogacone o prezentacje fragmentów teledysków i plików mp3.

http://salon.interia.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top