4 lutego w portalu INTERIA.PL pod adresem http://salon.interia.pl/ udostępniona została nowa wersja Salonu Muzycznego. Oferta sklepu, powstałego we współpracy z Music Corner, jest jedną z najbogatszych w polskiej sieci – obejmuje ponad 75 tysięcy produktów pogrupowanych w siedmiu kategoriach: pop/rock, jazz, klasyka, muzyka filmowa, single, video i DVD.
Główną zaletą nowego Salonu Muzycznego jest codziennie aktualizowana baza produktów, dzięki czemu oferta odzwierciedla faktyczne stany magazynowe. Dodatkowo, użytkownicy mają także możliwość złożenia zamówienia na tytuły niedostępne w danej chwili w magazynie (przy których zamiast ceny podana jest informacja „Produkt na zamówienie”) lub nieobecne w ofercie sklepu. W takim przypadku sprawdzana jest dostępność artykułu i – po uprzednim powiadomieniu klienta o cenie – jest on sprowadzany indywidualnie. Ofertę Salonu Muzycznego można przeszukiwać według wykonawcy, tytułu fonogramu lub tytułu utworu.
Zasoby Salonu Muzycznego zostaną w przyszłości wzbogacone o prezentacje fragmentów teledysków i plików mp3.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!