Wydawnictwo AVT uruchomiło nowy serwis internetowy, tym razem skierowany do osób zawodowo zajmujących się automatyką. Witryna AutomatykaB2B.pl powiązana jest z miesięcznikiem Automatyka, Podzespoły, Aplikacje (APA), również wydawanym przez AVT.
Wśród magazynów i miesięczników wydawanych przez AVT istotną grupę stanowi dział Automatyka i Elektronika. Tworzy go pięć specjalistycznych tytułów adresowanych do osób zawodowo związanych z branżą automatyki i elektroniki. Nowy serwis internetowy www.AutomatykaB2B.pl jest ściśle powiązany z miesięcznikiem APA.
– Automatyka przemysłowa to w ostatnich latach jeden z najszybciej rozwijających się w Polsce rynków branżowych, na którym stałe miejsce zajmuje wydawany od ponad 40 miesięcy magazyn Automatyka, Podzespoły, Aplikacje. Rozszerzeniem jego formuły, znacznie wykraczającym poza zawartość merytoryczną magazynu, jest portal branżowy, który może stanowić pierwsze źródło codziennej informacji dla dużej grupy menadżerów i inżynierów zajmujących się zawodowo automatyką, energetyką, zagadnieniami związanymi ze sterowaniem, pomiarami, a także oprogramowaniem i robotyką. – mówi Zbigniew Piątek, redaktor naczelny APA.
Nowa witryna skierowana jest do inżynierów , służb utrzymania ruchu i specjalistów zajmujących się automatyką, a także do handlowców i menedżerów oraz kadry naukowej. Głównym zadaniem nowo powstałego serwisu jest, poza prezentacją treści zawartych w magazynie APA, ułatwienie nawiązywania kontaktów biznesowych osobom i firmom działającym w omawianych branżach. Z tych powodów istotnym jego elementem jest baza wiedzy dotycząca firm oraz ich oferty, czemu służą m.in. Katalog Firm i Katalog Produktów.
Na stronach AutomatykaB2B.pl znaleźć można informacje gospodarcze i aktualności z rynku automatyki, wywiady z zarządami firm branżowych, obszerne raporty rynkowe oraz merytoryczne opracowania i artykuły techniczne. Dużo miejsca zajmują relacje z międzynarodowych i krajowych targów, konferencji oraz innych wydarzeń istotnych dla branży.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...