Nowy serwis dla kobiet w Onet.pl

Opublikowano: 21 lutego 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Portal internetowy Onet.pl we współpracy z redakcją tygodnika Gala wydawnictwa Gruner + Jahr Polska uruchomił serwis dla kobiet Gala.onet.pl.

Strony internetowego serwisu dla kobiet. Gala.onet.pl, aktualizowana co tydzień, bogata w treści i ilustracje jest jednym z największych serwisów kobiecych w polskiej Sieci. Kompetentnie i ciekawie informuje o wszelkich aspektach życia mogących zainteresować współczesną, aktywną kobietę. Serwis oferuje interaktywne mechanizmy komunikacji, zaprasza do dyskusji o artykułach na internetowym forum Gali. Gala.onet.pl znacznie wzbogaca zasoby portalu o informacje poszukiwane w Sieci przez kobiety.

Portal Onet.pl zdecydował się na współpracę z Galą z racji jej silnej pozycji rynkowej. Tygodnik Gala jako jedyny w Polsce spośród magazynów segmentu „people” odnotował wzrost liczby czytelników w ostatnim kwartale 2002, liczba odbiorców wzrosła o 29%, pod koniec 2002 roku liczba osób regularnie sięgających po Galę przekroczyła milion, a ilość sprzedanych w ubiegłym roku egzemplarzy sięgnęła prawie 10 milionów. Czytelniczki Gali deklarują też częste (25%) korzystanie z Internetu.

„Cieszymy się, że możemy współpracować z takim tytułem jak „Gala”. Choć serwis ten adresowany jest głównie do kobiet, jestem pewny że nie tylko dla nich będzie interesujący. Ten rodzaj publikacji znakomicie wzbogaca ofertę naszego portalu.” – powiedział dyrektor portalu Onet.pl, Artur Waliszewski.

Agata Materkowska, Dyrektor Wydawniczy Gali, powiedziała: „Jestem pewna, że współpraca z portalem Onet.pl poszerzy grono stałych czytelników Gali. Cieszymy się, ze największy w Polsce portal internetowy tak wysoko ocenia jakość Gali, która jest naszym priorytetem”.

http://gala.onet.pl

Sylwester KozakNowy serwis dla kobiet w Onet.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.