Ruszył nowy serwis internetowy sieci telefonii komórkowej Heyah. W pełni zmodernizowaną witrynę stworzyła agencja interaktywna Engine.
Nowy serwis Heyah został stworzony w oparciu o technologie Flasha i Ajaxa. Wybór takich rozwiązań pozwolił na znaczne uproszczenie strony oraz konsekwentne zachowanie charakterystycznej dla Flasha interaktywności w całym serwisie. Serwis Heyah zawiera dużą ilość informacji – dlatego nawigacja serwisu została podzielona na makro- i mikronawigację. W rozwijanym z boku menu (makro) wybieramy dział, który chcemy eksplorować. Mikronawigacja oparta na zakładkach w łatwy i logiczny sposób pozwala poznać zawartość poszczególnych działów.
Nowa główna strona serwisu w inteligentny sposób wykorzystuje firmowy motyw Łapy Heyah, na której palcach znajdują się przyciski, rozwijające podmenu, prowadzące do najczęściej odwiedzanych działów. Takie rozwiązanie, jak wskazują badania, przyciąga uwagę użytkowników lepiej od tradycyjnego układu informacji. Bezpośrednio z głównej strony dostępny jest między innymi Samouczek – dział, który objaśnia podstawy użytkowania telefonu w sieci Heyah i pomaga nowym użytkownikom w konfiguracji i aktywacji usług Heyah.
W najbliższym czasie jako samodzielna strona www pojawi się także Klub Heyah, przeznaczony dla zarejestrowanych użytkowników. Będą oni mogli między innymi korzystać z bramki SMS/MMS, prowadzić Fotoblogi i udostępniać swoje zdjęcia w ramach Fotoalbumów. Kontynuacji doczeka się także niezwykle popularny konkurs „Odpicuj Swoją Komórę”, w którym główną nagrodą jest multimedialny telefon Nokia N90.
Agencja Engine kompleksowo obsługuje działania e-marketingowe Heyah od 2005 r.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.