Pod adresem www.agh.edu.pl uruchomiony został nowy serwis internetowy Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Projekt stanowi jeden z pierwszych etapów zmiany wizerunku AGH poprzez wprowadzenie spójnego Systemu Identyfikacji Wizualnej. Za wdrożenie odpowiedzialna jest firma Empathy Interactive.
Nowe strony zostały gruntowanie przebudowane. Całkowitej zmianie uległa grafika, zmienił się też układ merytoryczny. Zadaniem autorów było stworzenie przejrzystego i intuicyjnego interfejsu tak, by przede wszystkim odbiorca zewnętrzny mógł w sposób prosty i szybki odnaleźć pożądane informacje.
Zasadnicze zmiany, to przede wszystkim podział na cztery główne grupy tematyczne, które są niejako odwzorowaniem struktury wewnętrznej uczelni. Powstał także rozbudowany serwis Aktualności, w którym można będzie znaleźć wszystkie niezbędne informacje o życiu Akademii i nie tylko. Została też stworzona niemal tożsama z wersją polską, strona w języku angielskim.
Na potrzeby nowego serwisu będzie wykorzystywany nowoczesny system zarządzania danymi tzw. CMS (Content Management System) wdrożony przez firmę Empathy. System pozwala na łatwe administrowanie, aktualizację i rozbudowę serwisu www przez dedykowany zespół redakcyjny.
Nowa strona pozwala także na dużo bardziej atrakcyjne formy przekazu i promocji ważnych wydarzeń, co jest dzisiaj elementem niezbędnym w każdej instytucji, tym bardziej jeśli dotyczy to jednej z lepszych uczelni technicznych w kraju.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.