Niemiecka marka Miele otworzyła swój nowy, korporacyjny serwis internetowy. Już od dziś pod adresem www.miele.pl możemy zapoznać się z nową stroną, gdzie zaprezentowano m.in. całą galerię produktów, mapy kontaktów handlowych i serwisowych oraz… przepisy kulinarne dla posiadaczy urządzeń Miele. Projekt został przygotowany przez agencję interaktywną Kompan.pl w ścisłej współpracy ze Star Advertising. Kompan.pl odpowiadał za kreację graficzną serwisu, jego stronę techniczną i wdrożenie.
Stronę przygotowano zgodnie z korporacyjnym wizerunkiem marki. Celem jest profesjonalne i stylowe przedstawienie produktów i działań marki Miele w Polsce. Wzorem dla agencji Kompan.pl był rodzimy niemiecki serwis. Firma Miele funkcjonuje na polskim rynku ponad 10 lat. Nowa strona jest częścią szerszej strategii komunikacyjnej.
– Kreacja dla marki Miele jest kolejnym serwisem korporacyjnym w naszym portfolio. Pracowaliśmy już dla takich marek jak EmiTel, Hilton czy Statoil. Najczęściej oprócz nowego serwisu przygotowujemy dla klienta kampanię linków sponsorowanych AdWords. Oczywiście wszystko zależy od preferencji i oczekiwań. Strona jest zarządzana poprzez nasz autorski system kCMS – mówi Mateusz Ostachowski z Kompan.pl
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.