MyNetwork Polska, firma dostarczająca narzędzia i rozwiązania z zakresu e-learning, zmodernizowała swoją stronę internetową. Całkowicie zmieniono sposób nawigacji, strukturę oraz szatę graficzną serwisu. Nowa witryna, w założeniu autorów ma stać się centrum informacji o e-learningu i tym samym zapełnić lukę w polskim Internecie, spowodowaną brakiem wiadomości na temat tego rodzaju nauczania.
Serwis firmowy MyNetwork Polska został gruntownie zmieniony w oparciu o nowy projekt funkcjonalny i graficzny. Nowy sposób nawigacji po witrynie pozwala użytkownikom na możliwie najłatwiejszy i najszybszy sposób dotarcia do szukanych przez nich informacji. Szczególnie mocny nacisk położono na te obszary witryny, które zawierają informacje nt. e-learningu jako metody nauczania.
Sekcja Informacje nt. e-learningu jest unikatową propozycją na tle innych serwisów internetowych polskich firm e-learning. Dział stanowi swoistą bazę wiedzy – zawiera definicje, przedstawia różnice między poszczególnymi systemami i typami szkoleń, pokazuje wady i zalety tej formy edukacji, tłumaczy miejsce i funkcje e-learningu w nowoczesnej organizacji biznesowej. W tej części serwisu użytkownicy znajdą również słowniczek, FAQ, a także listę najpopularniejszych tytułów książkowych i zbiór interesujących adresów internetowych związanych z e-learningiem. Zamierzeniem autorów było dostarczenie pełnej i obiektywnej informacji związanej z tą formą nauki, zarówno dla osób dopiero poznających tą dziedzinę, jak i dla bardziej wymagającego użytkownika.
'Wiedza i powszechność informacji to czynniki niezbędne do rozwoju danej dziedziny, dlatego chcemy,
aby strona MyNetwork Polska nie tylko spełniała swoje cele biznesowe, ale również stanowiła narzędzie edukacji w zakresie e-learningu. Narzędzie, za pomocą którego możemy dzielić się z innymi naszą ekspercką wiedzą.’ – mówi Szymon Janicki, Wiceprezes MyNetwork Polska ds. e-learning.
Razem z nowym serwisem, pod adresem swieta.mynetwork.pl udostępnione publicznie zostało 'Szkolenie Świąteczne’, którego główną ideą było pokazanie, że kurs e-learning może być efektywny – spełniać stawiane przed nim cele edukacyjne, ale równocześnie może być wykonany w sposób atrakcyjny dla użytkownika.
'Szkolenie Świąteczne doskonale pokazuje wysoki poziom jakim odznaczają się nasze szkolenia e-learning. Mimo, że okres świąteczny mamy za sobą, to szkolenie cieszy się dużą popularnością i oglądalnością wśród użytkowników.’ – mówi Piotr Kapłon, Dyrektor ds. e-learning.
Nowy serwis został zaprojektowany i wykonany przez dział IT MyNetwork Polska. Dla wygody użytkowników udostępniono dwie wersje językowe: polską i angielską.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.