W dynamicznej oprawie graficznej prezentują się jedyne w kraju salony firmowe oferujące pełną ofertę produktów firmy Philips. Nowy internetowy wizerunek Philips-Plaza to efekt gruntownej przebudowy serwisu www, za którą odpowiedzialna była agencja Empathy Internet.
Wykonany serwis www to kolejna, druga już realizacja wykonana przez Empathy Internet na zlecenie operatora Salonów – firmy EMLN. W konstrukcji serwisu wykorzystano technologię Flash MX, która w połączeniu z generowanymi dynamicznie schematami XML odpowiada za prezentację szerokiego katalogu wyrobów Philipsa. Stworzone przekierowanie do sklepu internetowego umożliwia użytkownikom wybór produktów i dokonywanie zakupów bezpośrednio ze strony www. Philips-Plaza z okazji uruchomienia nowego serwisu przygotowało dla internautów ciekawe promocje. Moduł generowania kuponów rabatowych umożliwia zaproponowanie użytkownikom wybranych produktów po specjalnych – obniżonych cenach. Część administracyjna wspierana jest aplikacją opartą na autorskim systemie zarządzania treścią – eiCMS. Pracownicy salonu mają możliwość aktualizacji bazy produktów oraz modyfikacji promocji i kuponów rabatowych.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.