Nowy serwis internetowy salonów Philips-Plaza

Opublikowano: 2 lipca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W dynamicznej oprawie graficznej prezentują się jedyne w kraju salony firmowe oferujące pełną ofertę produktów firmy Philips. Nowy internetowy wizerunek Philips-Plaza to efekt gruntownej przebudowy serwisu www, za którą odpowiedzialna była agencja Empathy Internet.

Wykonany serwis www to kolejna, druga już realizacja wykonana przez Empathy Internet na zlecenie operatora Salonów – firmy EMLN. W konstrukcji serwisu wykorzystano technologię Flash MX, która w połączeniu z generowanymi dynamicznie schematami XML odpowiada za prezentację szerokiego katalogu wyrobów Philipsa. Stworzone przekierowanie do sklepu internetowego umożliwia użytkownikom wybór produktów i dokonywanie zakupów bezpośrednio ze strony www. Philips-Plaza z okazji uruchomienia nowego serwisu przygotowało dla internautów ciekawe promocje. Moduł generowania kuponów rabatowych umożliwia zaproponowanie użytkownikom wybranych produktów po specjalnych – obniżonych cenach. Część administracyjna wspierana jest aplikacją opartą na autorskim systemie zarządzania treścią – eiCMS. Pracownicy salonu mają możliwość aktualizacji bazy produktów oraz modyfikacji promocji i kuponów rabatowych.

http://www.philips-plaza.pl

Sylwester KozakNowy serwis internetowy salonów Philips-Plaza

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.