Nowy serwis internetowy TUI Polska

Opublikowano: 23 stycznia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Aby sprostać coraz większym wymaganiom stale rosnącej liczby klientów, TUI Polska przygotowała nowy serwis internetowy http://www.tui.pl. Serwis zostanie uruchomiony 28 stycznia 2002, jak powiedział Tomasz Kluk 340 Agentom TUI Polska, zaproszonym na prezentację NOWOŚCI na LATO 2002.

Nowy serwis internetowy http://www.tui.pl składa się z części korporacyjnej i drugiej, dotyczącej oferty TUI. Część korporacyjna zawiera informacje o koncernie TUI Group, jego działalności w Polsce, informacje o sieci własnych biur TUI Centrum Podróży, a także informacje o dobrze rozbudowanej sieci biur agencyjnych współpracujących z TUI Polska. Nie zabraknie tam informacji o wszystkich sieciach hotelowych należących do koncernu, jak na przyklad bardzo dobrze już w Polsce znanej sieci RIU lub Grecotel. Umieszczone zostały także informacje o filozofii TUI, której ważnymi elementami są ekologia i bezpieczeństwo. Na stronach www.tui.pl znajdą się także informacje o możliwościach kariery w TUI, zarówno w Polsce jak i za granicą.

W części dotyczącej oferty TUI, serwis http://www.tui.pl stwarza użytkownikowi możliwość przeszukiwania szeroko rozbudowanych ofert katalogowych oraz ofert LAST MINUTE. Informacje o ofertach LAST MINUTE będą pobierane bezpośrednio z systemu rezerwacyjnego, dzięki czemu oferty będą zawsze aktualne i cały czas aktualizowana będzie ich dostępność. Użytkownik będzie mógł uzyskać wszystkie informacje przydatne przy planowaniu wypoczynku oraz dokonać zakupu. Serwis www.tui.pl zawiera wiele dotatkowych informacji o krajach i regionach, o wycieczkach fakultatywnych w miejscu wypoczynku oraz o ofertach ubezpieczeniowych. Celem serwisu internetowego http://www.tui.pl jest zwiększenie znajomości marki TUI w Polsce oraz upowszechnienie jej szerokiej oferty.

http://www.tui.pl

Sylwester KozakNowy serwis internetowy TUI Polska

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.