Nowy serwis internetowy www.Michelin.pl

Opublikowano: 29 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

13 kwietnia br. miała miejsce premiera nowego serwisu internetowego firmy Michelin. Nowy serwis internetowy, działający pod adresem michelin.pl, jest częścią globalnego projektu zrealizowanego przez centralę firmy we Francji.

W porównaniu z poprzednim, nowy serwis charakteryzuje się przejrzystą grafiką, nawiązującą w pełni do wizerunku marki Michelin, logicznym zaprezentowaniem całej gamy produktów, oraz wieloma narzędziami funkcjonalnymi, które zwiększają interaktywność serwisu, przez co jest on bardzo przyjazny dla Internautów.

W szczególności, czytelne menu oraz wykorzystanie efektywnych mechanizmów wyszukujących powodują, że użytkownik nie będzie miał żadnych problemów ze znalezieniem właściwych informacji.

Nowa witryna Michelin skierowana jest zarówno do użytkowników opon Michelin, jak i do osób, które przed dokonaniem ich zakupu chcą dowiedzieć się jak najwięcej o produktach Michelin.

Unikalnym i przydatnym rozwiązaniem jest sekcja „Porady Bibendum”, udostępniająca wiele ciekawych i pożytecznych Informacji na temat codziennego użytkowania opon, sposobu jazdy w trudnych warunkach, samej budowy opony czy sposobu doboru najwłaściwszego ogumienia.

Dla osób zdecydowanych na nabycie opony Michelin, przygotowano łatwą i intuicyjną wyszukiwarkę najbliższych punktów dealerskich tej marki. Co więcej, użytkownicy serwisu nie znający konkretnej specyfikacji opon, mogą skorzystać z elektronicznego asystenta, który na podstawie marki samochodu, modelu, pojemności silnika i rocznika, wskaże najbardziej optymalną oponę Michelin.

Serwis jest ciągle rozbudowywany, m.in. o sekcje poświęcone samej firmie oraz jej bogatej historii.

http://www.michelin.pl

Sylwester KozakNowy serwis internetowy www.Michelin.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.